خبرهای داغ:

آغاز به کار خدمات‌رسانی کشتی تفریحی در مجتمع بندری امام خمینی

رئیس کمیته گردشگری دریایی خوزستان از آغاز به کار خدمات‌رسانی کشتی تفریحی در مجتمع بندری امام خمینی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۲۵
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، بهروز آقایی گفت: به دنبال تشکیل کمیته گردشگری دریایی استان خوزستان و آغاز فعالیت‌های این کمیته برای تمهید بستر و امکانات مساعد برای ارائه خدمات گردشگری دریایی ایمن و رونق کسب و کار در شهر‌های ساحلی خوزستان با بهره‌گیری از توان بخش خصوصی و تأمین زمینه لازم برای فعالیت شناور‌های استاندارد، کشتی مسافری میلاد اروند در اسکله مجتمع بندری امام خمینی پهلو گرفت و خدمات‌رسانی خود را از ۲۷ اسفندماه آغاز کرد.

 

وی افزود: این شناور استاندارد با گنجایش ۲۵۰ نفر تا ۲۰ فروردین در ۶ نوبت در روز به ارائه خدمات گردشگری دریایی در محدوده اسکله‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی و آبراه خورموسی می‌پردازد.

 

آقایی می‌گوید: اداره کل بنادر و دریانوردی استان به عنوان متولی بنادر و سواحل در تلاش است که با همکاری کمیته مربوط در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان، نوروز ۱۴۰۲ با ایمنی و رفاه بیشتری نسبت به قبل برای گردشگران همراه باشد و رزو‌های خاطره انگیزی برای هموطنان ثبت شود.

 

به گفته رئیس کمیته گردشگری دریایی خوزستان؛ توسعه گردشگری دریایی، معرفی ظرفیت‌های سواحل و بنادر در کسب و کار‌های محلی و اقتصاد دریامحور استان، ارائه خدمات بهینه و ایمن اصلی‌ترین رویکرد کمیته گردشگری دریایی در حوزه سواحل و بنادر خوزستان محسوب می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها