تشریح برنامه های حماسه سوم خرداد در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمد برنامه های حماسه سوم خرداد در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۵۱۲۶۳۱
|
۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از یاسوج، سرهنگ پاسدار ارژنگ تندپور گفت: فتح خرمشهر نقطه عطف هشت سال دفاع مقدس است و به منظور گرامیداشت حماسه سوم خرداد و شهدای عملیات غرور آفرین بیت المقدس برنامه های مختلفی در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان برگزار می شود‌.تشریح برنامه های حماسه سوم خرداد در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمدوی بیان کرد: فضای سازی محیطی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان، عطر افشانی گلزار مطهر شهدا،  برگزاری میز خدمت جهادی
، تجلیل از حماسه سازان و ایثارگران حماسه سوم خرداد، سرکشی از خانواده معظم شهدای حماسه سوم خرداد و برگزاری یادواره شهدای کارمند از جمله این برنامه هاست.

سرهنگ تندپور ابراز داشت: در این ایام سرودهای حماسی و جشن سوم خرداد در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان اجرا و اردوهای جهادی میز خدمت جهادی با محوریت دستگاه‌های مختلف خدمات رسان برگزار خواهد شد. 
مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندان کهگیلویه و بویراحمدگفت:  همایش های پیاده روی و ورزش های همگانی، طرح نذر خون، برگزاری نشست روشنگری و جهاد تبیین در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان را از دیگر برنامه های مناسبت حماسه سوم خرداد    استان برشمرد.

وی افزود: مدیران و کارکنان ادارات و دستگاهای اجرایی استان و شهرستانها در همایش بزرگ سوم خرداد شرکت می کنند و با توجه به مقارن با دهه کرامت کمک به طرح ایتام یابی را در دستور کار داریم.

 

 

ارسال نظرات