خبرهای داغ:
امروز؛

سومین مجمع بسیج شهرستان نهاوند برگزار شد

سومین و آخرین مجمع بسیج شهرستان نهاوند در سال 93 با حضور بسیجیان و اعضای کارگروه های تخصصی در کانون فرهنگی شهید باهنر نهاوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۰۵۰۲۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، رئیس مجمع بسیج شهرستان نهاوند در این جلسه اظهار داشت: این مجمع متشکل از مسئولین ادارات و بسیجیان و صاحب نظران شهرستان نهاوند است که در كارگروه‌های تخصصی، نمايندگان قشرهای مختلف بسيج با ارائه نظرها، پيشنهادها و راهكارهای خود پيرامون مسائل مختلف شهرستان به بحث و گفت‌وگو مي‌پردازند.

غلامرضا رستمی اظهار کرد: در این مجمع کارگروه‌هایی با موضوعات اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم و آسیب‌های شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ای، مشکلات شهرستان نهاوند و موضوع توسعه شهرستان با توجه به محور قرار دادن بخش کشاورزی، تشکیل شده و راهکارهای بسیار خوبی در این زمینه‌ها ارائه شده و در اختیار شورای اداری شهرستان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در راستای تحقق مطالبه مقام معظم رهبری و نیز بررسی نقش تأثیرگذار بسیج در موضوع اقتصاد مقاومتی، در همین خصوص طرح ها وپیشنهادات اجرایی در سطح شهرستان توسط اعضاء مطرح و مسائل پیرامونی مورد نقد وبررسی قرار گرفت.

فرمانده سابق سپاه نهاوند گفت: مجمع بسیج شهرستان دارای چندین کارگروه تخصصی موضوعی است که مباحث اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی به صورت تخصصی پس از بررسی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفته و راهكارهاي مناسب پيشنهاد و اجرا می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند نیز در ادامه این نشست نقش مجمع بسیج شهرستان را در پیشبرد اهداف متعالی بسیج مهم عنوان کرد و گفت: ارائه راهکارهای کارشناسی و دقیق که از کارگروه‌های تخصصی مجمع به دست می‌آید برای حوزه‌های مختلف بسیار کارگشا خواهد بود زیرا نتیجه برگزاری جلسات زیاد و بحث و تبادل نظر است.

وی کامران کریمی اظهار کرد: امروز دشمن با توجه به نا امید شدن از جنگ نظامی بر ضد جمهوری اسلامی ایران، اهداف خود را در تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دنبال می کند و یکی از مصادیق آن ارائه نرم افزار ها و برنامه های مغایر با فرهنگ ایرانی و اسلامی است که آنها را به رایگان دراختیار نسل جوان قرار می دهد.

فرمانده سپاه نهاوند افزود: در همین راستا کارگروه تخصصی با موضوع فضای مجازی در مجمع بسیج شهرستان تشکیل شده که به ارائه راهکار برای مقابله با جنگ نرم دشمن و در اختیار قرار دادن این راهکارها به مسئولین مربوطه کمک خواهد کرد.

وی گفت: مجمع بسیج می‌تواند با نگاه کارشناسی و دلسوزانه به مدیران شهرستان جهت اشراف همه جانبه کمک کند و در راهبرد کلی به پیشرفت روزافزون انقلاب با بهره‌گیری از نگاه ارزشی بسیج کمک خواهد کرد.

در ادامه این نشست کارگروه‌های تخصصی گرد هم آمدند و در موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند و راهکارهای خود را در خصوص مشکلات ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات