خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه همدان:

شهادت آیت‌الله نمر سبب ویرانی بنیان‌های حکومت آل‌سعود می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: شهادت آیت الله نمر باعث ویرانی و از هم پاشیدن بنیان‌های حکومت آل سعود خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۸۵
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۶

حسن برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با محکوم کردن اقدام غیر انسانی و وحشیانه حکومت آل سعود اظهار داشت: شهادت آیت الله نمر باعث ویرانی و از هم پاشیدن بنیان‌های حکومت آل سعود خواهد شد.

وی افزود: این اشتباه خاندان سعودی، آنها را به سرانجامی که در انتظار صهیونیسم نیز هست، نزدیک‌تر خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به حکومت اشغالگر قدس و حکومت ظالم و ستمگر آل سعود گفت: این دو رژیم ظالم دو روی یک سکه بوده و منحوس و پلید هستند و جنایات و خیانت آنها بر بشریت و مسلمانان، بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به موضعگیری مجامع جهانی و بین‌المللی و شخصیت‌ها و حکام آمریکا و اروپا تأکید کرد: جامعه جهانی و به ویژه سیاستمداران مطیع شیطان غرب و آمریکا، بار دیگر در قبال این قضیه چشم‌ها را بسته‌اند و فقط بعضی از آنها به ابراز تأسف بسنده کردند.

برزگر با بیان اینکه شهادت شیخ نمر باعث تسریع جریان اضمحلال حکومت آل سعود خواهد شد، ابراز داشت: سکوت مجامع بین‌الملل در برابر این ظلم‌ها یعنی، کسانی بر مسندهای بین المللی تکیه داده اند که از هیچ گونه صلاحیتی برخوردار نیستند و فقط جائی سر و صدا و فریاد آنها را می‌شنویم که منافع حزبی و شخصی و شیطانی آنها در خطر باشد.

وی با اشاره به زندگی زاهدانه آیت الله نمر تأکید کرد: این خون به ناحق ریخته شده برکات زیادی برای مسلمانان و شیعیان عربستان خواهد داشت و موجبات پی ریزی و شروع قیام‌هایی در آن سرزمین خواهد شد تا حرمین شریفین از سلطه آل سعود بیرون آید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات