مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی:

حمایت مسئولان و صنایع استان مرکزی از بخش ورزش افزایش یابد

ملکی گفت: استان مرکزی از جمله استان‌هایی است که در سه رشته توپی اصلی یعنی والیبال، بسکتبال و هندبال در لیگ برتر حضور دارد و به همین خاطر باید حمایت مسئولان و صنایع استان مرکزی از بخش ورزش افزایش یابد.
کد خبر: ۸۷۱۰۴۸۰
|
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

سعید ملکی  مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی دیروز در مجمع انتخابی رئیس هیات والیبال استان مرکزی با اشاره به موقعیت ایجاد شده فعلی والیبال استان اظهار داشت: از استان مرکزی در مسابقات کشوری 21 تیم حضور دارند و افتخار آفرینی‌های مداوم را به ارمغان آورده‌اند و امید است به رده‌های بالاتر نیز راه یابیم.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم با بارگیری خوبی که ورزش والیبال داشته است این ورزش تیمی را به یک ورزش عامه پسند تبدیل و در همه اماکن رواج دهیم به طوری‌که این ورزش به صورت بازی‌های محله‌ای نیز انجام شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: با صعود تیم والیبال شهرداری اراک به لیگ برتر توانستیم به عنوان یکی از معدود استان‌ها در کشور مطرح شویم که در سه رشته توپی اصلی یعنی والیبال، بسکتبال و هندبال در لیگ برتر حضور داریم.

ملکی بیان داشت: از مسئولان تقاضا دارم که با تمام ظرفیت در راستای محبوبیت ورزش به ویژه والیبال بکوشند و به توسعه بخشی این ورزش کمک کنند زیرا که این ورزش در بین عموم جایگاهی با ارزش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: فوتبال اراک نیز با حمایت شرکت آلومینیوم‌سازی اراک در لیگ یک حضور دارد و امیدواریم در فصل جدید با مدیریت خوبی که در باشگاه وجود دارد و یارگیری مناسبی که انجام شده بتوانیم به لیگ برتر صعود کرده و افتخارات ورزش استان کامل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به نقش و اهمیت حمایت صنایع از ورزش استان مرکزی گفت: حمایت صنایع استان مرکزی از ورزش استان می تواند شرایط مطلوب تری را در ورزش این استان ایجاد کند.

وی افزود: رشد ورزش قهرمانی و تیمهای ورزشی در استان مرکزی مستلزم تجهیزات حرفه‌ای و پشتوانه هدفمند مالی از نخبگان ورزشی است که این موضوع مهم و اساسی در استان مرکزی با مساعدت حوزه صنعت محقق می شود.

ملکی ادامه داد: توجه بیش از پیش مسئولان به‌ویژه صاحبان صنایع به ورزش و جوانان سبب سلامت بیشتر جامعه و کاهش چشم‌گیر آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در تمام دنیا ورزش حرفه‌ای متکی به حمایت بخش‌های خصوصی و صنایع است اما در ایران این مهم به گونه دیگری است و همه ورزشکاران شامل حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای متکی به حمایت‌های دولت هستند که تعامل سازنده بین مسئولان ورزشی با مدیران صنایع گامی اساسی در راستای ایجاد ارتباط و استفاده از حمایت های صنایع به شمار می‌رود.




ارسال نظرات
آخرین اخبار