خبرهای داغ:
در گرامیداشت 5 آذر روز بسیج

برگزاری همایش بزرگ بسیج انقلابی گری و اقتدار جهانی در شاهرود+تصاویر

در بزرگداشت 5 آذر روز بسیج مستضعفین همایش بزرگ بسیجیان شهرستان شاهرود در مصلی نمتزجمعه این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۸۲۹۵۷
|
۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در بزرگداشت 5 آذر روز بسیج مستضعفین، همایش بزرگ بسیج،انقلابی گری و اقتدار جهانی با حضور یگان های نمونه اقشار مختلف بسیج شهرستان در میعادگاه نمازجمعه شاهرود برگزار شد.

در این همایش بزرگ که معاون سیاسی اجتماعی فرماندار شهرستان،جانشین نیروی انتظامی،فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود و برخی مسئولین بسیجی ادارات حضور داشتند، شرکت کنندگان در قالب یگان ها نمونه بسیج سازماندهی شده و در ادامه گروه رزم نوازان تیپ 158 شهید کشاورزیان ارتش جمهوری اسلامی سرود جمهوری اسلامی را نواخته قاری بسیجی امیر عامری آیاتی از کلام الله مجید را قرائت نمودند و در ادامه مسئولین از نیروهای حاضر سان دیدند.

در این همایش اقتدار فرمانده سپاه شاهرود و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه به ایراد بیاناتی در خصوص اهمیت بسیج و کارکرد آن در جامعه و اقتدار درونی و بیرونی بسیج و تفکر بسیجی پرداختند و مداح اهل البیت علی اکبر نظری در وصف شهدا و به خصوص شهدای مدافع حرم به شعرخوانی و مریثه سرایی پرداخت.

در پایان این مراسم بسیجیان در نمازجمعه شرکت کرده و از تعدادی از بسیجیان در اقشار مختلف با حضور امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان با اهدا لوح و هدیه تجلیل شد.

 
عکاس حمیدرضا ناظمی
ارسال نظرات
پر بیننده ها