نوروزانه؛

گل کاری بوستان ها و فضاهای سبز شمالغرب تبریز

مدیر فضای سبز شهرداری منطقه 6 تبریز، گفت: عملیات گل کاری در پارک ها و بوستان ها و فضاهای سبز معابر شمالغرب تبریز آغاز شد.
کد خبر: ۸۸۳۹۶۰۷
|
۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 6 تبریز، مهدی عربشاهی گفت: به منظور استقبال از بهار طبیعت عملیات بیل کاری، آماده سازی و تسطیح محل های گلکاری سطح منطقه انجام شد.

وی افزود: شهرداری منطقه 6 تبریز به علت واقع شدن در مسیرهای ورودی هوایی، ریلی و زمینی غرب و شمالغرب تبریز اهمیت بالایی در صنعت گردشگری منطقه و کشورهای همسایه دارد.

عربشاهی اذعان داشت: بنا به دستور شهردار منطقه توجه به زیباسازی و آماده سازی فضای سبز در ایام نوروز و استقبال از میهمانان بهاری در اولویت این منطقه قرار دارد.

مدیر فضای سبز شهرداری منطقه 6 تبریز، تاکید کرد: پارک های این حوزه در ایام نوروز جزو مهمان پذیرترین و مهم ترین اماکن عمومی تبریز بوده و ورودی شمالغرب نیز یکی از مهم ترین مسیرهای تردد مسافران و گردشگران در آستانه بهار طبیعت است که عملیات کاشت گل و ساماندهی فضای سبز در آستانه بهار طبیعت فضای زیبا و دلنوازی بوجود خواهد آورد.

به گفته مهدی عربشاهی، به منظور زیباسازی و توسعه فضای سبز شمالغرب تبریز در آستانه نوروز گل های بهاره(همیشه بهار، بنفشه، شب بو و...) در پارک ها و بوستان های محلات و فضای سبز معابر کاشته شد.

شهرداری منطقه 6 کلانشهر تبریز با وسعتی بالغ بر 7 هزار و 431 هکتار از لحاظ جغرافیایی حدود یک سوم از سطح شهر تبریز را شامل می شود که جمعیتی حدود 120 هزار نفر، را تحت پوشش قرار می دهد.

ارسال نظرات