خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع):

بسیج افتخار دارد که از عاشورا سرچشمه گرفته است

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) بسیج را خار چشم دشمنان و بزرگ‌ترین پشتوانه اسلام دانست و به فرهنگ بسیجی اشاره کرد وافزود: فرهنگ بسیجی فرهنگ ایثار و فداکاری است و بسیج افتخار دارد که سرچشمه گرفته از عاشورا است و بسیجیان همواره دنباله‌رو راه سیدالشهدا(ع) هستند.
کد خبر: ۸۹۵۶۱۸۱
|
۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ برت زاده  معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در نشست روشنگری بسیجیان خضری دشت بیاض با اشاره به اینکه حق طلبی و ظلم ستیزی دو رسالت اصلی بسیج است اظهار داشت: یک بسیجی در هر زمان، مکان و هر موقعیتی که هست باید بسیجی باشد.

وی با اشاره به فرموده امام خمینی(ره) که "بسیج لشکر مخلص خدا است" گفت: بسیجی باید با خلوص نیت رفتار کند وخودش را برای خدا بخواهد، نه اینکه دنیا را برای خودش بخواهد.

وی، با اشاره به بسیجی بودن بی ریا گفت: بسیجی مخلص کسی است که هیچگاه منتظر تقدیر و تشکر از سوی افراد و مسئولین نباشد.

وی هم چنین بسیج را خار چشم دشمنان و بزرگ‌ترین پشتوانه اسلام دانست و به فرهنگ بسیجی اشاره کرد وافزود: فرهنگ بسیجی فرهنگ ایثار و فداکاری است و بسیج افتخار دارد که سرچشمه گرفته از عاشورا است و بسیجیان همواره دنباله‌رو راه سیدالشهدا(ع) هستند.

وی  با اشاره به اینکه امروز دشمن از حضور نیروی مردمی بسیج در همه صحنه ها هراس دارد گفت : دشمن می خواهد کاری کند که دست بسیج را از انقلاب کوتاه کند اما نمی داند این انقلاب به دست همین بسیجیان و نیروهای بسیج مردمی به پیروزی رسیده و امروز بعد از گذشت نزدیک به چهل سال این انقلاب پایدارتر و در عرصه های مختلف ، به همت بسیجیان به پیشرفتهای عظیمی دست پیدا کرده است .

وی نیز با اشاره به اینکه عزت و اقتدار نظام اسلامی در سایه تبعیت مردم بصیر و آگاه از فرامین ولایت است، گفت: تبعیت از رهبری و تشخیص راه حق از باطل با اطاعت از ایشان ما را در دفاع از انقلاب استوارتر کرده و مانع نفوذ دشمن به کشور می شود.

وی در پایان در نظر داشتن اصل و هدف بسیج و مقایسه خود با شاخصه های اصلی بسیج را به بسیجیان توصیه کرد و از آنان خواستار تلاش روز افزون در مسیر حق طلبی و ظلم ستیزی و کوشش در راه جذب افراد به تفکر بسیجی شد.

گفتنی است، دراین مراسم از خدمات یکساله "حیدری" فرمانده پایگاه شهید باهنر خضری دشت بیاض تقدیر شد و مهدی حیدری سکان دار این پایگاه شد.

بسیج افتخار دارد که از عاشورا سرچشمه گرفته است

بسیج افتخار دارد که از عاشورا سرچشمه گرفته است

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها