خبرهای داغ:
به مناسبت هفته دولت :

جشنواره شهید رجایی با محوریت تجلیل از مدیران برتر برگزار می شود

استاندار قزوین گفت: جشنواره شهید رجایی با محوریت تجلیل از مدیران برتر در هفته دولت برگزار می‌شود که نقش بسزایی در اعتمادسازی جامعه و نیز الگوسازی برای سایر مدیران دارد.
کد خبر: ۹۰۴۹۰۱۸
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته دولت که در سالن جلسات استانداری و با حضور استاندار قزوین و جمعی از مسوولان استانی برگزار شد، عبدالمحمد زاهدی بیان کرد: شعار هفته دولت امسال کارآمدی،  شفافیت، پاسخگویی بوده و مدیران در این زمینه باید اقدامات جدی انجام دهند.
 
وی گفت: انقلاب در شرایطی پیروز شد که دین افیون توده‌ها بود و خوشبختانه ملت ایران توانست در سخت ترین شرایط با مشکلات موجود مبارزه کرده و در این راستا نظام اسلامی شکل گرفت.
 
استاندار قزوین اظهار کرد: دشمن در پی نشان دادن این مهم بوده که نظام حکومتی مبتنی بر دین کارآمد نیست، توطئه های زیادی انجام داده اما مسوولان در این زمینه باید تلاش جدی و مستمر داشته باشند.
 
زاهدی عنوان کرد: با توجه له فرترسیدن هفته دولت، مدیران در برگزاری برنامه‌های این هفته باید تشریفات و هزینه های اضافی را حذف کرده و اجرای برنامه‌های شاخص را مورد توجه جدی خود قرار دهند.
 
وی با اشاره به اجرای برنامه های این هفته افزود: جشنواره شهید رجایی با محوریت تجلیل از مدیران برتر در هفته دولت برگزار می‌شود که نقش بسزایی در اعتمادسازی جامعه و نیز الگوسازی برای سایر مدیران دارد.
 
استاندار قزوین اضافه کرد: استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در تبیین عملکرد دولت در حوزه‌ها و بخش های مختلف در این هفته در دستور کار بوده و مدیران باید در این زمینه همکاری لازم جهت ارائه عملکرد خود را داشته باشند.
 
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها