مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع):

سی‌ و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه کارکنان سپاه امام رضا(ع) برگزار می‌شود

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا(ع) از برگزاری سی‌ و هفتمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه برادران پایور و وظیفه و هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران سپاه استان در مشهد خبر داد.
کد خبر: ۹۰۴۹۸۴۹
|
۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
سرهنگ پاسدار محمدرضا حقدادیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت:  در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خواهران شاغل و سی هفتمین دوره ویژه برادران پایور و وظیفه سپاه امام رضا (ع) سه شنبه ششم شهریورماه از ساعت ۷ صبح الی ۱۹ عصر در دارالقرآن صحن جمهوری حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: ۲۵۰ برادر و ۵۹ خواهر در این دوره از مسابقات به طور مجزا به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع) همچنین افزود: در بخش برادران، متسابقین در رشته‌های تحقیق، ترتیل، اذان، حفظ (۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۳۰)، مفاهیم سطح ۱ و ۲ و در بخش خواهران در همه رشته‌های مذکور به جز اذان به رقابت با یکدیگر می‎پردازند.

وی خاطرنشان کرد: برای متسابقین کلیه رشته‌ها به جز مفاهیم حضور در آزمون سوره حجرات برای برادران و سوره طلاق برای خواهران از کتاب آیت الله ناصر مکارم شیرازی الزامی است و متسابقین باید حداقل ۵۰ درصد نمره را جهت شرکت در مسابقات کسب نمایند.

حقدادیان اشاره داشت: ۵ داور در بخش خواهران و ۵ داور در بخش برادران که از دواران برجسته و ممتاز اداره کل اوقاف  استان هستند این دوره از مسابقات را دواری خواهند کرد.

وی با اشاره به برگزاری مرحله کشوری مسابقات در سه ماهه چهارم سال جاری  یادآور شد: شرکت‌کنندگان برای راهیابی به مرحله کشوری  باید حداقل ۷۵ درصد نمره را کسب کنند.

وی به افزایش حضور متسابقین نسبت به سال گذشته در مسابقات خبر داد و گفت: امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۷۰ درصدی در بخش برادران و  افزایش ۱۲۰ درصدی در بخش خواهران هستیم.

مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه امام رضا (ع) در پایان از برگزاری مسابقات قرآن کریم ویژه نیرو‌های مسلح کشور در اوایل سال آینده خبر داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار