سومین یادواره ۵ شهید روستای حسن آباد بخش شهرآباد شهرستان بردسکن برگزار شد

سومین یادواره ۵ شهید روستای حسن آباد بخش شهرآباد شهرستان بردسکن با حضور مردم شهید پرور و ولایتمدار این خطه و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۹۹۵۹۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام والمسلمین طائب؛ فرمانده قرارگاه بصیرتی عمار به عنوان سخنران این یادواره گفت: انقلاب اسلامی ایران یک هدف بیشتر ندارد و آن هم اینکه ظهور امام زمان (عج) را ممکن سازد.
 
حجت الاسلام طائب اشاره کرد: خلق پیامبر(ص) و فرستادنش با خداست، اما اینکه پیامبر(ص) بتواند حکومت تشکیل دهد و حرفش را بزند منوط به کار امت است کما اینکه پیامبر(ص) در مکه یار و یاوری نداشت و تنها بود لذا از مکه رانده شد، ولی در مدینه رئیس و رهبر می‌شود، چون که یاور داشت و در مورد ائمه(ع) و امام زمان عجل ا... هم همین طور است.
 
فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به انهدام پهپاد فوق پیشرفته آمریکا توسط ایران گفت: آمریکا در این حرکت هیچ گونه اقدامی نتوانست انجام دهد آمریکا که به اصطلاح ابرقدرت است و عربستان در برابر آن هیچ است، ولی این سوال مطرح می‌شود که مذاکره‌ی برد برد با عربستان چه معنایی می‌تواند داشته باشد.
 
وی گفت: آنی که خانه‌ خدا دست اوست آمریکاست به همین خاطر امام (ره) فرمودند آمریکا شیطان بزرگ است و قلب آمریکا اسرائیل است لذا باید قلب او از کار بیفتد پس طرف ما عربستانی‌ها نیستند آمریکا و اسرائیل هستند و آل سعود بزرگ‌ترین حامی اسرائیل است.
 
حجت الاسلام طائب به رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: آمریکا در دوران ترامپ از هم می‌پاشد اگر در دوره‌ی اول نشد در در دوم در صورت پیروزی وی در انتخابات آمریکا این گونه خواهد شد.
 
وی همچنین اشاره‌ای به اوضاع عراق داشت که در حال حاضر خیلی مهم است و آمریکایی‌ها را مقصر آن دانست لذا این جاست که قدر  داشتن رهبر مشخص می‌شود.
 
فرمانده‌ قرارگاه فرهنگی بصیرتی عمار ادامه داد: دشمن دنبال این است که خودمان را به خودمان ببازاند و از این رو دنبال این است که گام دوم انقلاب که رهبر معظم انقلاب ترسیم کردند شکل نگیرد چرا که اگر این گام دوم به مرحله‌ی عمل برسد که انشاءالله خواهد رسید دیگر خبری از سرائیل و امثالهم نخواهد بود.
 
وی به آشوب‌های اخیر در گرانی بنزین وموضع گیری رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از تصمیم قوا اشاره نمود که فرمودند این‌هایی که در خیابان هستند اشرارند و همین موضع گیری بود که باعث جمع شدن آشوب‌ها شد و مردم بصیر کشور نیز خودشان را نشان دادند و در شهر‌ها یکی پس از دیگری به خیابان آمدند و با حمایت از نظام و انقلاب و رهبر مهر باطل بر دهان آشوبگران زدند و انقلاب این فتنه را نیز مانند سایر فتنه‌ها پشت سر گذاشت.
 
حجت الاسلام طائب در پایان سخنان خود به جنگ قوی اقتصادی با دشمن اشاره کرد و گفت: ما برای این جنگ نیروی جوان میخواهیم لذا در انتخابات مجلس هم باید به جوانان اعتمادکنیم. مجلسی جوان، رئیس جمهوری جوان می‌تواند که ما را در این جنگ اقتصای به پیروزی برساند و بدانید که در افق پیروزی هستیم و این سختی‌ها طبیعی است.
 
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از خانواده‌های معظم شهدای این روستا تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار