خبرهای داغ:
مدیرحوزه علمیه قزوین مطرح کرد؛

لزوم جذب دانش‌آموزان نخبه در مدارس علمیه

مدیرحوزه علمیه قزوین گفت: باید دانش آموزان با استعداد، درخشان و توانمند در زمینه‌های مختلف، شناسایی و جذب مدارس علمیه استان قزوین شوند.
کد خبر: ۹۱۹۹۶۱۱
|
۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدتقی سبحانی نیا، مدیر حوزه علمیه قزوین در دیدار با مدیران مدارس علمیه قزوین که در سالن اجتماعات مدیریت حوزه برگزار شد، اظهار کرد: در تحقق اهداف حوزه که یکی از آنها جذب دانش آموزان نخبه به مدارس علمیه است، مدیران و مسئولان حوزوی، باید برنامه‌ریزی کوتاه‌مدت و بلندمدت داشته باشند تا بتوانند در طول سال تعداد قابل توجهی از دانش آموزان برتر را شناسایی و جذب کنند.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تدوین برنامه شناسایی و جذب دانش آموزان آماده شده که پس از بررسی توسط مدیران مدارس علمیه و تصویب آن، اقدامات لازم جهت اجرایی شدن برنامه انجام خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سبحانی نیا، اظهارداشت: باید ساختار حوزه علمیه استان قزوین، دفتر برنامه‌ریزی و جذب دانش آموزان با استعدادهای درخشان ایجاد شود تا مدیران مربوطه در تحقق اهداف برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت تعریف شده، تلاش کنند.

وی ادامه داد: با جذب دانش آموزان نخبه، می‌توان کیفیت سطح علمی داوطلبان ورودی به مدارس علمیه استان قزوین را ارتقاء داد و شاهد رشد و پیشرفت روزافزون طلاب در عرصه‌های مختلف علمی بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: لازم است که دانش آموزان با استعداد، درخشان و توانمند در زمینه‌های مختلف، شناسایی و جذب مدارس علمیه استان قزوین شوند.

 

انتهای پیام/1001

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها