مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی(ع) در گفتگو با «بسیج»؛

حضور حداكثري مردم در انتخابات پشتوانه قوي براي نظام جمهوري اسلامي است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی(ع) انقلاب اسلامی را مبتنی بر آرای مردم دانست و اظهار داشت: در کشور ما میزان، رای مردم است و این مردم هستند که با انتخاب خود، سرنوشت و آینده کشور را با تصمیم و انتخاب خود رقم می زنند.
کد خبر: ۹۲۱۹۷۸۷
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام دهفولی مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه امام هادی (ع)، انقلاب اسلامی را مبتنی بر آرای مردم دانست و اظهار داشت: در کشور ما میزان، رای مردم است و این مردم هستند که با انتخاب خود، سرنوشت و آینده کشور را با تصمیم و انتخاب خود رقم می زنند.

وي در بخش ديگري از سخنانش گفت:نيروهاي سپاه هيچ وقت در مسائل مختلف جامعه مصداقي وارد نمي شوند و تلاش براي امنيت و آسايش در كشور را همواره در دستور كار دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام هادی(ع) افزود: انتخاب نامزد اصلح از وظایف ملت بوده و شرکت در این انتخابات یک تکلیف به شمار می‌رود و دعوت مردم به شرکت در این انتخابات همان فریضه امر به معروف محسوب می‌شود.

وی درپایان تصریح کرد: امیدواریم در انتخابات آتی شاهد تقویت گفتمان انقلاب اسلامی باشیم و مردم با حضور حماسی و آگاهانه در پای صندوق های رای، حماسه ای بی نظیر را خلق کنند و باری دیگر دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی را در دستیابی به اهداف شوم خویش ناکام بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها