خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران قزوین

برگزاری کلاس‌های تابستانی با رعایت الزامات بهداشتی

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران قزوین از برگزاری کلاس‌های تابستانی با برنامه های متنوع ضمن رعایت نکات بهداشتی خبر داد.
کد خبر: ۹۲۵۲۹۵۰
|
۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳

محسن کاظمی، فرمانده پایگاه بسیج شهید چمران حوزه مقاومت بسیج ولیعصر(عج) قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: هر ساله توسط پایگاه شهید چمران در ایام تابستان برنامه های متنوعی برای نوجوانان در محله و امامزاده آمنه خاتون(س) برگزار می‌شود که با توجه به شرایط امسال و شیوع ویروس کرونا، این برنامه ها با رعایت نکات بهداشتی به صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برنامه کلاس‌های تابستانی با محوریت برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و ورزشی است، عنوان کرد: کلاس‌های امدادی، فتوشاپ، قرآنی، سرود، سواد رسانه و مهارت‌های مرتبط با رایانه و سایر برنامه‌های جانبی شامل دیدار با خانواده شهدا، کوهپیمایی، تیراندازی، طناب کشی، حلقه صالحین در 2 سطح و غیره از جمله دوره ها و فعالیت‌های پیش بینی شده توسط پایگاه بسیج شهید چمران است.

کاظمی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام کلاس‌ها برای علاقمندان آغاز شده و تا 13 تیر ادامه دارد و در روز ولادت باسعادت امام رضا(ع) با برگزاری تور دوچرخه سواری کلاس‌های تابستانی رسماً آغاز خواهد شد.

 

1008/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها