دیدار فرمانده پایگاه و بسیجیان حوزه مقاومت روستای ده برآفتاب با سردار حکمتیان

فرمانده پایگاه و بسیجیان حوزه مقاومت امام مهدی (عج) روستای ده برآفتاب یاسوج با فرمانده تیپ 48 فتح استان دیدار و گفت و گو کردند.
کد خبر: ۹۲۵۴۹۳۴
|
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, سرهنگ هرمزی فرمانده  پایگاه مقاومت بسیج  امام مهدی (علیه السلام ) روستای ده برآفتاب یاسوج در این دیدار  ارتقای درجه سردار حکمتیان  را به وی تبریک گفت و افزود: تیپ 48 فتح  در حوزه سازندگی، عمرانی و خدمت به محرومان و ایجاد فرهنگ انقلابی و جهادی  به ایفای نقش می پردازد و امیدواریم این فرهنگی که در این یگان شکل گرفته در سراسر کشور  نهادیه شود.

حجت الاسلام بابایی امام جماعت روستای ده برآفتاب نیز در این دیدار ضمن تبریک به سردار حکمتیان گفت: ارتقای درجه شما باعث افتخار قوم لر و استان کهگیلویه و بویراحمد است .

وی بیان کرد: امروز روز مبارزه نهایی حق و باطل است و اگر کسی  در هر کسوتی برای زمینه  ظهور امام زمان (عج) گام برندارد خیانت کرده است.

فرمانده تیپ 48 فتح نیز در این دیدار گفت: ارتقای درجه بنده که به تایید مقام معظم رهبری رسید مرهون تلاش و از خودگذشتی شهدا،  رزمندگان, ایثارگران, آزادگان  و مردم، استان در طول هشت دفاع مقدس است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار حسن حکمتیان ابراز داشت: ارادت خاصی به بسیج دارم و در تیپ 48 فتح برای نبرد سخت آماده ایم اما باور نداریم که جنگ سختی اتفاق می افتد هر چند نمایش عملیات روانی جنگ سخت داریم اما امروز بسیجیان در جنگ اقتصادی، فرهنگی ، رسانه ای و ... در خط مقدم هستند و این عزیزان سرداران واقعی نظام هستند.

وی بیان کرد: هیچ حاکمیتی بدون مردم معنی ندارد  و ولی نعمتان این انقلاب مردم هستند و ما به عنوان سربازان ولایت باید کاری کنیم که ارتباط بین مردم و ولایت مستحکم تر شود.

فرمانده تیپ 48 فتح در ادامه به بخشی از فعالیت های این یگان پرداخت و گفت: در ایام کرونا 530 هزار ماسک تولید کردیم  و در بحث ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر و ... ، غربالگری، راه اندازی پایگاه سلامت، کمک مومنانه  و ... تیپ 48 فتح نقش اساسی داشت.

سردار حکمتیان افزود: در بحث کمک مومنانه یک میلیارد و 700 میلیون در حوزه یگان جمع آوری شد و بحث بسته بندی، ذخیره سازی و انتقال کمک های مومنانه پای کار بودیم.

وی گفت: در بحث پایش ، مهار و کنترل  آتش سوزی خائیز و اتش سوزی جنگل ها و مراتع گچساران تیپ  48 فتح حضور داشت.

سردار حکمتیان ابراز داشت: در حوزه کمک به سیل زدگان ، زلزله  زدگان ، مقابله با آتش سوزی و بلایای طبیعی  تیپ 48 فتح در صحنه حضور دارد.

وی گفت: در سیل سال گذشته به مدت یکماه  در استان خوزستان روزانه برای  20 هزار نفر پخت غذا داشتیم و 17 دستگاه آمبولانس خدمات رسانی می کردند.

فرمانده تیپ 48 فتح بیان کرد: در استان لرستان نیز این برنامه اجرا شد و یکماه بعد نیز کار ضدعفونی و گندزدایی در مناطق سیل زده را آغاز کردیم.

وی افزود: در حوزه محرومیت زدایی ساخت 80 خانه محرومان را شروع کردیم و در حال تکمیل و بهره برداری است.

سردار حکمتیان با اشاره به اینکه امروز  شاهد یک جنگ تمام عیار ترکیبی و هیبریدی از سوی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم گفت: تیپ 48 فتح در عملیات های مختلف با گروه های تروریستی در شمالغرب  و شرق  و سایر نقاط کشور به مبارزه می پردازد .

انتهای پیام/

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات