پیام تبریک معاونت روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) به مناسبت روز خبرنگار

معاونت روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) در پیامی فرارسیدن هفدهم مرداد روز خبرنگار را به تمامی تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی در استان البرز تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۶۴۱۶۸
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، متن پیام معاونت روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بدین شرح است:


هفدهم مرداد که به یادمان شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی، روز خبرنگار نامیده شده است یادآور مجاهدتهای زنان و مردانی حقیقت طلب است که با هدف روایت حقیقت بیرق بزرگ آگاهی بخشی را بردوش کشیده و خاضعانه و بی ادعا وجود خویش را چراغ راه جامعه کرده اند.

پیام تبریک معاونت روابط عمومی و تبلیغات دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی (ع) به مناسبت روز خبرنگار


طلایه داران این سلسله راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشی مجاهدانی هستند که در نگارش خبر از جوهر وجود خود تاثیر گذاشتند و در سپر شهادت و ایثار ستارگانی جاوید شدند.

روز خبرنگار فرصتی است، تا از خدمات و تلاش‌های خبرنگاران عزیز عرصه‌های اطلاع‌رسانی به عنوان زبان گویا و چشم بیدار جامعه قدردانی شود.

شرایط حساس کنونی دنیای امروز بیش از پیش بر نقش و اهمیت اطلاع‌رسانی و تبلیغات افزوده است و مسئولیت خبرنگاران را در راستای آگاهی دادن به مردم خطیرتر می‌سازد.

معاونت روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی علیه السلام ضمن تبریک روز خبرنگار به همه فعالان عرصه خبر و اطلاع‌ رسانی در استان البرز از جهاندار جهان آفرین حیات مشحون از عزت، سلامتی، توفیق و سربلندی را برای تمامی دست‌اندرکاران در حوزه رسانه و اطلاع رسانی را مسئلت دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها