فرمانده سپاه ساوه در گرامیداشت روز سرباز گفت:

سربازان همیشه در دوران دفاع مقدس مردانه حضور فعال داشتند/ لباس مقدس سربازی نماینده همه ارزش‌های اسلام و انقلاب و پاسداری از ولایت

سرهنگ دستجانی گفت: سربازان همیشه در دوران دفاع مقدس مردانه حضور فعال داشتند و باید یاد و خاطره سربازان حماسه ساز آن روز ها همیشه گرامی داشته شود .
کد خبر: ۹۲۷۸۹۴۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه ؛سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه درمراسم گرامیداشت روز سرباز گفت:: دفاع مقدس گنجینه‌ای بزرگ از ایثار‌ها و فداکاری‌ها بود و دشمن در مقابل اراده‌های پولادین مردم ما توان ایستادن را نداشت.

وی افزود: سربازان همیشه در دوران دفاع مقدس مردانه جنگیدند و باید یاد و خاطره سربازان حماسه ساز آن روز‌ها همیشه گرامی داشته شود.

سرهنگ دستجانی گفت: طولانی‌ترین جنگ قرن ۲۲ جنگ ایران و عراق بوده که ۲ برابر جنگ جهانی دوم بر سر مردم ایران آتش ریختند.

وی افزود: جنگ کشور ایران در دوران دفاع مقدس با ۲۷ کشور دنیا بود که کشور ما با دست خالی در مقابل این دشمنان ایستادگی کرد.

دستجانی تصریح کرد: یکی از برکات جنگ ایران و عراق نشان دادن عظمت اسلام به جهانیان بود.

وی گفت: سربازان ما باید افتخار کنند دوران خدمتشان را در زمان استقرار نظامی اسلامی سپری می‌کنند.

فرمانده سپاه ساوه گفت:هر فرد در لباس مقدس سربازی نماینده همه ارزش‌های اسلام و انقلاب و پاسداری از ولایت است و نگاه همه مردم به قشر سرباز یک نگاه مثبت مبتنی بر اخلاق و رفتار‌های حسنه اسلامی است.

دستجانی افزود:یک سرباز بایستی در درون و بیرون از سازمان با حفظ نظم و توجه به فرایض و حسن خلق در برخورد با پرسنل و مردم با دقت نظر و احترام و حفظ هر دو حریم رفتار کند و مجموعه فرماندهی و نمایندگی، ولی فقیه با همه وجود در حل و فصل مشکلات و تقویت روحیه سربازان گام بر می‌دارند و تلاش می‌کنند.

درپایان مراسم از دوازده سرباز وظیفه نمونه و متاهل تجلیل به عمل آمد.
ارسال نظرات