خبرهای داغ:
۲۰۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان شیروان با همکاری پایگاه بسیج حضرت ولیعصر(عج) در روز اربعین حسینی توزیع شد.
کد خبر: ۹۲۸۴۴۴۶
|
۲۰ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرمانده سپاه شیروان اظهار داشت: تهیه و توزیع غذاها به همت آستان مقدس امامزاده غیبی (ع)، گروه های جهادی منتظران مهدی (عج) و مهر قائم و با همکاری بسیج حضرت ولیعصر (ع) صوررت گرفت.

وی گفت: اطعام نیازمندان یکی از ویژگی‌های ائمه معصومین بوده و سفارش بسیاری در روایات به آن شده است، از این رو، گروه های جهادی اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان کردند که این امر به صورت داوطلبانه بوده است.

سرهنگ ریحانی با قدردانی از کمک های مزبور و با بیان اینکه سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در خصوص همدلی، مواسات و کمک مومنانه چراغ راه همه نیک اندیشان قرار گرفت، افزود: خیزش سراسری در این زمینه ایجاد شد.

به گفته وی هشت هزار و 500 بسته معیشتی نیمه نخست امسال و در 2 مرحله بین افراد محروم و نیازمند این شهرستان خراسان شمالی توزیع شد.

همچنین 110 هزار پرس غذای گرم در بین ساکنان مناطق آسیب پذیر و حواشی شهر توزیع شد که این کمک ها توسط حوزه های بسیج، پایگاه های خیرین، اصناف، نیروهای جهادی و دفتر امام جمعه انجام شد.

از سویی با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس 900 بسته نوشت افزار هم که هر بسته آن یک میلیون ریال ارزش داشت بین دانش آموزان نیازمند توزیع شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها