خبرهای داغ:

توزیع 1700 بسته معیشتی بین نیازمندان در بوکان

همزمان با دهه سوم ماه صفر دومین مرحله از رزمایش بزرگ کمک مومنانه در بوکان به همت سپاه این شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۹۲۸۵۷۵۲
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

جانشین فرمانده سپاه بوکان امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در این شهرستان، اظهار کرد: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری دومین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه آغاز شده و ۱۷۰۰ بسته معیشتی در ۳ مرحله از ابتدای ماه محرم تا به امروز میان نیازمندان شهرستان توزیع شده است.

سرهنگ پاسدار قاسم کرم زاده افزود: هر کدام از این بسته‌های معیشتی شامل برنج، روغن و دیگر اقلام غذایی به ارزش تقریبی ۴ میلیون ریال است، که به همت قرارگاه حمزه سیدالشهداء و سپاه شهدای استان در میان آسیب دیدگان از کرونا توزیع می شود.

وی ادامه داد: در این مرحله با همت حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج سطح شهر و روستا ۵۰۰ بسته معیشتی در میان خانوارهای نیازمند توزیع خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه بوکان تصریح کرد: در همین راستا و بعد از شناسایی ۳ خانواده نیازمند توسط حوزه ها، تمام بدهی های این خانوارها به صاحب‌ خانه و مغازه و همچنین بدهی حامل های انرژی همچون برق، گاز و آب آنان نیز به مبلغ ۸ میلیون ریال پرداخت شد.

کرم زاده عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا، سپاه بوکان همگام با سایر ارگان ها در خط مقدم مقابله با این ویروس بوده و در این زمینه به گندزدایی سطح معابر عمومی شهر طی چند مرحله، ایجاد نقاهتگاه ۱۰۰ تخته برای بیماران، ایجاد کارگاه های تولید ماسک استاندارد، کنترل گلوگاه های اصلی و برگزاری دو مرحله رزمایش کمک مومنانه و توزیع بیش از ۵ هزار بسته معیشتی در میان آسیب دیدگان از این ویروس اقدام کرده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه همچنان که طی ۴۰ سال گذشته یار و یاور مردم بوده این بار نیز با تمام توان در کنار مردم است.

انتهای پیام

ارسال نظرات