خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

اقدام به ترور نشانه ضعف و استیصال دشمن است

حجت الاسلام معبودی گفت: ترور، برای کشورهایی که در بازی قدرت جهانی عددی نیستند و یا گروه های تروریستی شاید یک روش تعریف شده باشد ولی برای یک ابرقدرت تنها نشان دهنده اوج ناتوانی در برابر ملت شریف ایران می باشد.
کد خبر: ۹۲۹۹۴۵۶
|
۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج، پیرامون ترور ناجوانمردانه شهید فخری زاده اظهار کرد: این ترور بار دیگر به ما ثابت کرد دشمن ما به حدی زبون و ناتوان شده است که دست به حذف افراد به صورت وحشیانه می زند.

وی ادامه داد: دشمنی که خود را ابرقدرت جهانی می داند و ادعاهای حقوق بشری دارد در برابر یک دانشمند دست به ترور می زند و نمی تواند در قواره پوشالی ای که برای خود در اذهان عمومی جهانی تعریف می کند ظاهر شود.

معبودی تصریح کرد: اقداماتی نظیر ترور برای کشورهایی که در بازی قدرت جهانی عددی نیستند و یا گروه های تروریستی شاید یک روش تعریف شده باشد ولی برای یک ابرقدرت تنها نشان دهنده اوج ناتوانی در برابر ملت شریف ایران می باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: امروز آبرویی برای دشمنان ما نمانده است و دشمنان انقلاب ضعیف شده اند، به عبارت دیگر اقدام به ترور یک رسوایی بزرگ است، چرا که نشان می دهد دشمن ما توانایی اقدام در یک میدان وسیع را ندارد.

این مسئول در خصوص روش انتقام ایران اسلامی از دشمنان خود و انتقام سخت که پس از ترور ناجوان مردانه سردار شهید قاسم سلیمانی مطرح شد، اذعان کرد: کشور ما پس از شهادت سردار سلیمانی اقدام به انهدام بزرگترین مرکز نظامی آمریکایی ها در خاور میانه نمود که این مسئله طی یک قرن گذشته حتی یک مورد مشابه هم ندارد و در مقابل این اقدام ما شاهد تشکر ترامپ هم بودیم.

حجت الاسلام معبودی ادامه داد: انتقام بزرگ و سخت ما در واقع بیرون کردن آمریکایی ها از منطقه خاور میانه خواهد بود، ما هر روز و قدم به قدم به این هدف نزدیک می شویم و در مقابل می بینیم که دشمن ما برای کند کردن این پروسه و دور کردن اذهان از این امر اقدام به ترور شخصیت های ارزشمند ما می نماید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در خاتمه گفت: آنچه مسلم است ما در موضوع انتقام خود جدی هستیم و به یاری خداوند به زودی به این مهم دست خواهیم یافت.

 

1004/ت30/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها