خبرهای داغ:
امشب برگزار می شود

مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده بدون حضور مردم در بیرجند

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: مراسم بزرگداشت شهید فخری زاده و تجدید پیمان با شهدا در حسینیه جماران بیرجند برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۰۰۳۷۶
|
۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به جایگاه علمی و عملی شهید فخری زاده گفت: ملت ما به شخصیت‌هایی مانند شهید فخری زاده همیشه افتخار می‌کند.

حجت الاسلام عارفی با بیان اینکه مردم انقلابی ما و خصوصا دانشمندان حتما را راه این شهید بزرگوار را ادامه خواهند داد و  فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با توجه به دیدگاه‌های مقام ولایت در زمان مقتضی و با رعایت همه مسائل انتقام خون شهید عزیز ما را خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه اگرچه برای شخصیت‌های بزرگ کشور مانند سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جلساتی باشکوه در سراسر کشور و دیگر نقاط دنیا برگزار شد اما با توجه به شرایط کرونایی پیش رو، این امکان برای شهید گرانقدر فخری زاده وجود ندارد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: بنابراین جلسه‌ای با جمعیت محدود و با حضورجمعی از مسئولان استان  برای بزرگداشت این شهید فاخر، تجدید عهد و پیمان با شهدا و اعلام انزجار از استکبار در حسینیه جماران برگزار می‌شود.

وی همچنین گفت: با توجه به شرایط کرونا، مردم شهیدپرور استان می‌توانند امشب از ساعت ۱۸ تا ۱۹ از طریق گیرنده‌های تلویزیونی و شبکه خاوران در این مراسم شرکت کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها