خبرهای داغ:

توسعه روستا‌های شهرستان شاهرود در اولویت می‌باشد

سرپرست فرمانداری شاهرود در جلسه بررسی اسناد توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستا‌های شهرستان شاهرود گفت: توسعه روستا‌های شهرستان شاهرود در اولویت می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۰۰۶۹۱
|
۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه بررسی اسناد توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستا‌های شهرستان شاهرود به ریاست سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود با حضور نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی، جهاد کشاورزی و منابع طبیعی استان، مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان و تسهیلگران روستا‌های هدف در فرمانداری شاهرود
ابوطالب جلالی سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود در این جلسه با تاکید بر لزوم بهره برداری از اسناد توسعه روستایی در ایجاد اشتغال پایدار و جذب و حمایت از سرمایه گذاران گفت:در راستای اجرای جز یک بند الف. ماده ۲۷ قانون برنامه ششم توسعه جهت تدوین اسناد توسعه اقتصادی و اشتغالزایی روستایی، تاکنون برای ۳۵ روستای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان شاهرود اسناد توسعه به صورت نهایی تدوین و به استانداری و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ارسال شده است.
وی افزود:برنامه تدوین اسناد توسعه ۱۲ روستای دیگر شهرستان نیز در سال جاری در دستور کار بوده که طی این جلسه و جلسات آتی مورد بررسی و تصویب قرار گرفته و اسناد نهایی آن‌ها به زودی تدوین و به مراجع استانی ارسال خواهد شد.
جلالی در ادامه با بیان این مطلب که اسامی ۱۳ روستای دیگر از مجموع روستا‌های شهرستان شاهرود به منظور تدوین سند توسعه در سال ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعلام گردیده افزود:آن دسته از اسناد توسعه روستایی که مورد تایید و تصویب نهایی قرار گرفته اند در صورت ابلاغ به شهرستان‌ها و دستگاه‌های اجرایی ذیربط میتواند به عنوان خط مشی سیاست‌های سرمایه گذاری در مناطق روستایی به منظور ایجاد اقتصاد پویا و اشتغال پایدار مورد استفاده واقع گردد.
در ادامه جلسه، اسناد توسعه روستا‌های مهدی آباد، قلعه احمد و دزیان جهت بررسی، اعمال برخی اصلاحات و تایید نهایی توسط کارشناسان تسهیلگر روستا‌های مذکور ارائه گردید.
توسعه روستا‌های شهرستان شاهرود در اولویت می‌باشد
ارسال نظرات
پر بیننده ها