خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان سمنان:

يکي از رويکرد هاي اصلي سپاه کمک به توسعه اشتغال در استان است

فرمانده سپاه استان سمنان گفت: يکي از رويکرد هاي اصلي سپاه کمک به توسعه اشتغال در استان است.
کد خبر: ۹۳۱۱۶۰۶
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ديدار با مدير امور شعبا بانک توسعه تعاون استان سمنان گفت: بانک ها يکي از مجموعه هايي هستند که مي توانند ياري گرد توليد باشند و خوشبختانه بانک توسعه تعاون در اين حوزه خوب عمل کرده است.

وي افزود: برکات بانک توسعه تعاون در استان کاملا واضح است و اين بانک به وظايف خود در حوزه کمک به اشتغال به خوبي عمل کرده است .

او ادامه داد: شرکت هاي تعاوني که در کنار صندوق هاي قرض الحسنه اشتغال زا ايجاد شده اند مي توانند پشتيبان توليد در استان باشند و در اين حوزه مي توان از ظرفيت بانک توسعه تعاون استفاده کرد.

سردار دامغاني تصريح کرد: رونق اقتصدي در مناطق مختلف استان به ويژه در مناطق محروم مي تواند بسيار مهم باشد و ماندگاري جمعيت در مناطق محروم را به دنبال داشته باشد.

اکبري مدير امور شعبا بانک توسعه تعاون استان سمنان در اين ديدار گفت: در سالجاري 100 درصد اعتبارات اشتغال روستايي در استان جذب شده و تاکنون اقدامات خوبي و موثري در اين خصوص صورت گرفته است.

وي افزود: سه شعبه از شهرستان هاي استان و مديريت شعب بانک توسعه تعاون استان در سالجاري به عنوان شعب برتر در سطح کشور انتخاب شده اند.

مهدي کاشفي رئيس سازمان بسيج سازندگي سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اين ديدار گفت: در سطح استان 450 صندوق قرض الحسنه فعال و 18 شرکت تعاوني فعال مشغول به فعاليت هستند که مي توانند در حوزه کمک به توليد بسيار موثر واقع شوند.

دهرويه رئيس سازمان بسيج ادارات و کارمندان استان در اين ديدار گفت: بانک توسعه تعاون هميشه ياري گر حوزه توليد بوده و کمک هاي شاياني به موضوعات اجتماعي نيز داشته است که قدردان آنها هستيم .

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها