خبرهای داغ:
رییس بسیج مداحان کشور:

۴۰ هزار مداح بسیجی در کشور فعال هستند

ارجونی در نشست خبری با رسانه های قزوین گفت: سازمان بسیج مداحان کشور بیش از ۴۰هزار مداح بسیجی جذب کردند.
کد خبر: ۹۳۱۴۷۹۶
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، یوسف ارجونی ضمن تاکید بر عملکرد مناسب بسیج مداحان گفت: بسیج مداحان ۴۰هزار بسیجی جذب شدند که ۴۵درصد بانوان هستند و بیش از ۳۲۰کانون در کشور فعال هستند و تبیین فرمایشات رهبر انقلاب، طبق نقشه راه معظم له می باشد تا بتوان آن فرامین را عملیاتی کرد.

وی افزود: تربیت مداحان در حوزه ستایشگری و شناسایی استعداد ها در تهران و شهرستانهاست، شناسایی جریانات انحرافی که می تواند گاهی آسیب بزند، تولید محتوای خوب برای ستایشگری مداحان می باشد که در طول سال و بعضا ویژه می باشد.

ارجونی گفت:تربیت نوگلان زینبی و حسینی و برگزاری ۲ دوره تربیت مربی نوگلان را داشتیم و ۵ نشست با نخبگان مذهبی را در دستور کار قرار دادیم. در بحث شعرای آیینی و شب شهر های متفاوت، کنگره ملی شعر. که با مشکل کرونا روبرو شدیم، طرح تجلیل از خانواده معظم شهدای مداح ۷۸۹شهید مداح که در دفاع مقدس، حرم و امنیت کشور در رستورکار قرار داریم.

رییس بسیج مداحان کشور در ادامه تصریح کرد:شرایط فعالیت هئیت ها با توجه به کرونا فضای مجازی تبدیل شد و کمک مومنانه را سرلوحه کار خود قرار دادیم، در فاطمیه اول و دوم بیش از ۳۶هزار بسته معیشتی، ۲۷۰۰نفر مداحان اهدای خون داستند و بیش از ۱۰۰هزار غذای گرم بین مردم توزیع شده و ارزش ریالی آن ۱۱میلیارد بوده است. ۱۸ جهیزیه توسط بسیج مداحان انجام دادیم، ساخت دو منزل مسکونی. در خراسان و یک واحد در سیستان بلوچستان برای نیازمندان ساختیم.

ارجونی در پایان افزود: ۷اسفند همزمان با ولادت امیرمومنان ع آزاد سازی زندانیان غیر عمد را داریم که از مسیر قانونی پیگیری کردیم، در هر حال ستایشگری یک حوزه تاثیرگذار هستند و بخشی از کمک های مداحان می باشد که در قالب آمار گرد آوری شده است.

وی تصریح کرد: ما شیعیان باید زینت اهل بیت باشیم و اشعاری را برگزینیم که جاذبه قلبی داشته باشد و اشعار انحرافی بسیار کم است شاید انگشت شمار باشد.همان تعداد کم زیاد است و در ایام فاطمیه و محرم دو کتاب رونمایی کردیم که اشعار با محتوای خوب ارایه دادیم و قبول دارم هنوز در خصوص محتوا به نتیجه مطلوب نرسیدیم. اما با وضعیت کرونا بیش از ۳۰میلیون بازدید کننده برنامه ها در روبیکا داشتیم. که نو آوری های فضای مجازی در قالب یک کار تخصصی گردآوری شود تا به عنوان تجربه در سالهای آینده استفاده شود.

۱۰۰۲/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها