خبرهای داغ:

برگزاری سخنرانی سیاسی و نهضت روشنگری سربازان سپاه دامغان

جلسه سخنرانی سیاسی سربازان سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دامغان با موضوع ریشه یابی مشکلات کنونی جامعه در محل حسینیه شهدای گمنام این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۴۰۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛جلسه سخنرانی سیاسی سربازان سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دامغان با موضوع ریشه یابی مشکلات کنونی جامعه در محل حسینیه شهدای گمنام این ناحیه برگزار شد. 

در این جلسه سرهنگ حسین افضلی مسئول سیاسی این ناحیه گفت : مشکلات دارای دو بعد مختلف و ریشه های فرعی و اصلی است. ریشه فرعی شامل سنگ‌اندازی نظام سلطه در مقابل ملت ایران با استفاده از روش های همچون توطئه، ترور، جنگ تحمیلی، تحریم ها و غیره می باشد. ریشه اصلی مشکلات نفوذ تفکر غرب گرایی و ترویج تفکر اتکا به غرب برای حل مشکلات است.

وی افزود: هرچند ریشه های فرعی و موارد ذکر شده می تواند چالشی جدی برای هر نظام سیاسی از جمله نظام جمهوری اسلامی باشد اما نمی توان آنها را به عنوان ریشه اصلی به حساب آورد.

ایشان با اشاره به این نکته که باید باور به توان داخلی برای حل مشکلات وجود داشته باشد گفت: اگر تفکر توسل به قدرت های جهانی و عدم توجه به ظرفیت‌های درونی وجود داشته باشد و اقتصاد مقاومتی را آن طور که باید مد نظر قرار نداد، همچنین مذاکره با دشمن را راه حل برون رفت از مشکلات دید نه تنها مشکلی از مشکلات کشور رفع نمی‌کند بلکه مشکلات جدیدی از جمله نفوذ و هدر رفت ظرفیت‌های بالقوه نظام را در پی خواهد داشت.
این برنامه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها