خبرهای داغ:

ورود خودرو‌های غیربومی به شاهرود در تعطیلات عید فطر ممنوع شد

شاهرود_فرماندار ویژه شهرستان شاهرود گفت: ورود هرگونه خودروی غیر بومی و مسافرت در ایام تعطیلات عید سعید فطر در شهرستان شاهرود ممنوع است و با متخلفان برخورد و جریمه قانونی خواهند شد.
کد خبر: ۹۳۴۰۸۴۸
|
۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹
ورود خودرو‌های غیربومی به شاهرود در تعطیلات عید فطر ممنوع شدبه گزارش خبرگزاری بسیج، جلسه ستاد مبارزه با کرونا درشهرستان شاهرود با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی در سالن ویدئوکنفرانس فرمانداری برگزار شد.
در این نشست که در حاشیه جلسه ستاد مبارزه با کرونا کشور با حضور رئیس جمهوری و استانداران سراسر کشور برگزار شد، ابوطالب جلالی با تأکید بر ضرورت انجام اقدامات پیشگیرانه درخصوص ممنوعیت سفر در تعطیلات عید فطر اظهار داشت:
به منظور ایجاد محدودیت تردد در ورودی و خروجی شهر نیروی مقاومت بسیج، شهرداری و هلال احمر در صورت نیاز با نیروی انتظامی هماهنگی و همکاری لازم را داشته باشند.
وی همچنین از همه اعضای ستاد خواست با جدیت در راستای اجرایی شدن طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها مطابق با شرایط رنگبندی جدید شهرستان اقدامات لازم را انجام دهند.
معاون استاندار سمنان یادآور شد: نیروی انتظامی در جلوگیری از ورود و خروج خودرو‌ها از و به شهر‌های قرمز و نارنجی و اعمال قانون در خصوص متخلفان و فعال بودن شبانه روزی دوربین‌های پایش تصویری اهتمام جدی داشته باشد.
جلالی بر ضرورت اطلاع رسانی به نامزد‌های شورای اسلامی شهر و روستا و سایر احزاب، انجمن‌ها و کانون‌های فعال در زمینه انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، تأکید کرد و گفت: از برگزاری نشست‌ها و مجالس محفلی به شدت پرهیز و در این رابطه کنترل و نظارت مستمر توسط ستاد انتخابات انجام شود.
فرماندار ویژه شهرستان شاهرود در خصوص کنترل ورودی فروشگاه‌ها نیز ابراز کرد: فروشگاه‌ها باید توسط یک نیروی مشخص با هدف ضدعفونی و جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک توسط اداره صمت، اتاق اصناف و بازرسان فرمانداری مورد بازرسی قرار گیرند و با متصدیان فروشگاه‌هایی که از اجرای این مصوبه سرپیچی کنند برخورد قانونی می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها