مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج:

مشارکت حداکثری در انتخابات نشانه وفاداری مردم به نظام است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه جاری نشانه وفاداری مردم به و نظام اسلامی نظام است.
کد خبر: ۹۳۴۶۶۲۸
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام علی ترکاشوند درنشست با دانش آموزان رای اولی کرج که در بستر شبکه شاد پخش و برگزار شد، اظهارداشت: افزایش مشارکت در انتخابات نشانه اعتماد عمومی، بلوغ سیاسی مردم و ارتقای سطح همراهی آن ها با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی است.

مشارکت حداکثری در انتخابات نشانه وفاداری مردم به نظام است

وی بیان داشت: حضور پرشور در انتخابات موجب خنثی سازی برنامه‌ریزی‌ دشمنان برای تضعیف همراهی ملت با نظام مقدس می شود.

حجت السلام ترکاشوند با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص معیارها و ملاک های فردی رییس جمهوری، خاطرنشان کرد: فردی که قرار است سکان مدیریت اجرایی کشور را به عهده بگیرد باید توان مدیریتی قابل توجهی داشته و باکفایت باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج تصریح کرد: رییس جمهوری باید درجه ایمان بالایی درکنارعدالت خواهی داشته باشد تا بتواند بهتر امنیت و منافع کشور را حفظ کند.

حجت السلام ترکاشوند یادآورشد: رییس‌جمهوری نباید شعار بدهد زیرا کشور نیاز به کارجهادی با نیروهای انقلابی دارد.

وی اضافه کرد: افراد منتخب به عنوان شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز باید قانونمند و صادق بوده و اهل زد و بند نباشند و به مشکلات مناطق خود اشراف داشته و به منافع عموم مردم توجه کنند.

حجت الاسلام ترکاشوند ادامه داد: با توجه به تقارن ایام ارتحال امام خمینی(ره) با ایام سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، باید از بیانات ایشان در خصوص مشارکت مردم در سرنوشت خود استفاده شود و به ‌صورت دست‌نوشته در فضاهای مختلف شهری نصب شود.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج افزود: ترویج مکتب و آرمان‌های امام خمینی(ره) در جامعه به خصوص بین نسل جوان عامل اصلی خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان است.

وی عنوان کرد: شخصیت حضرت امام خمینی(ره) بر سه محور عقلانیت، معنویت و عدالت استوار بود که  در آثار و سخنان ایشان به خوبی مشهود است و این مسائل مهم باید در تمامی لایه‌های مختلف جامعه جاری باشد.

حجت السلام ترکاشوند تاکید کرد: ۲۸ خرداد روز حضور مشارکت بالای مردم در پای صندوق های رای است که همه ما به یاد امام و شهدا در این همایش سیاسی شرکت می کنیم.

انتهای پیام/ف

ارسال نظرات
پر بیننده ها