خبرهای داغ:
مشاور فرمانده کل سپاه:

انتخابات مظهر شور، شعور و آگاهی مردم در تعیین سرنوشت/ناکامی دشمنان در گرو انتخابات

شاهرود_سردار بابایی گفت: انتخابات مظهر شور و شعور و آگاهی مردم در تعیین سرنوشت است و باید همگان با تشخیص درست جایگاه خود و اهمیت حضور در انتخابات، توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنان را در این مسیر ناکام گذارند.
کد خبر: ۹۳۴۸۹۸۵
|
۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
به گزارش خبرنگار بسیج، سردار محمدحسین بابایی در نشست بصیرتی و روشنگری با موضوع مسائل روز و انتخابات که به همت پایگاه سیدالشهداء حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن ابیطالب (ع) در مسجد امام حسین (ع) شهرک، ولی عصر (عج) شاهرود برگزار شد در سخنانی با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود اظهار کرد: از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی تاکنون در تمام ادوار انتخابات دشمنان از تمام ابزار و اهرم‌های خود برای خدشه بر انتخابات استفاده کرده اند.
وی نمونه بارز آن را در انتخابات ۱۳۸۸ و فتنه ایجاد شده‌ی بعد از آن عنوان کرد و گفت: این فتنه با هدایت مزدوران داخلی و دشمنان خارجی ایجاد شد و سبب شد کشور چند ماه در آشوب و فتنه قرار گیرد و طمع شیرینی انتخابات با حضور حداکثری در کام مردم تلخ شود.
مشاور فرمانده کل سپاه خاطر نشان کرد: امروز نیز دشمنان با پیشینه‌ای که دارند تلاش می‌کنند با جنگ روانی و امپراطوری رسانه بر افکار عمومی فشار آورده و موجب شوند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند.
وی تصریح کرد: رهبر انقلاب در بیانات اخیر خود بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید دارند، چرا که این حضور سبب استحکام نظام اسلامی و ناکام ماندن دشمنان در توطئه هایشان می‌شود.
بابایی با تاکید بر اینکه انتخابات مظهر شور و شعور و آگاهی مردم در تعیین سرنوشت شان است، افزود: باید همگان با تشخیص درست جایگاه خود در برهه کنونی و اهمیت حضور در انتخابات و رصد توطئه‌های دشمنان تلاش کنند تا خود و دیگران با حضور آگاهانه در انتخابات توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنان را در این مسیر ناکام گذارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها