خبرهای داغ:
استاد حوزه و دانشگاه:

انسجام و اتحاد ملت برای پیشرفت

استاد حوزه و دانشگاه در گفت و گو با خبر نگار بسیج گفت: اتحاد و انسجام ملت برای پیشرفت و آبادانی کشور با مشارکت حداکثری امکان پذیر است.
کد خبر: ۹۳۵۱۹۰۵
|
۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۸

 

حجت الاسلام علی نعمت اللهی با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت مردم گفت: انتخابات عرصه رقابت تفکر و اندیشه می باشد، تفکری که بتواند خود را در معرض انتخاب گذاشته تا برای اداره کشور از برآینده اکثریت به وجود بیاید.

وی تصریح کرد: با تقدیر از وزارت کشور، نیروهای نظامی انتظامی، هیت نظارت و بازرسی در برگزاری انتخابات شایسته انتظار می رود دولت منتخب آینده یکی از بزرگترین چالش های جدی در حوزه معیشت و اقتصاد را خواهد داشت. مردم در صحنه حضور یافتند و با تمام توان حمایت خویش را با مشارکت بالا اعلام کردند.

نعمت اللهی گفت: مشکلات اقتصادی و معیشت فشار زیادی به مردم وارد کرده است و دلخوری و گلایه مندی هایی را متوجه حاکمیت کرده است، دولت منتخب با تمام توان در اصلاح ساختارها، رفع موانع کسب و کار و تولید، خنثی سازی تحریم ها در دستورکار قرار گیرد.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان با اشاره به رمز پیروزی انقلاب گفت: حضور در انتخابات در حقیقت همان پیوند جمهوریت با اسلام بوده، مردم با شناخت آسیب ها و آگاه به زمان توانستند بحرانها و چالشهای بزرگی را پشت سر بگذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها