مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بندرعباس :

دشمن با تمام قدرت در حال تحریف دفاع مقدس است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس: دشمن با تمام قدرت در حال تحریف دفاع مقدس است که مبانی دفاع مقدس را از چشم نسل جوان بیندازد .
کد خبر: ۹۳۷۴۹۵۱
|
۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ،حجت الاسلام موسی خالصی در مراسم نشست بصیرتی که درجمع بسیجیان  حوزه مقاومت بسیج امام رضا علیه السلام تازیان بمناسبت هفته دفاع مقدس برگزار گردید ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و عرض تسلیت اربعین حسینی (ع) گفت :دشمن با تمام قدرت در حال تحریف دفاع مقدس است که مبانی دفاع مقدس را از چشم نسل جوان بیندازد ،پس ما مؤظف به انتقال مبانی دفاع مقدس به نسل جوانیم واگر این کار را انجام ندهیم قطعاً کوتاهی کرده ایم .

خالصی افزود : یکی از سئوالاتی که نسل جوان از ما دارند که حاصل شبهه ای است که در ذهن نسل جوان ایجاد کرده اند این است که چرا وقتی صدام در اواخر جنگ صلح را پذیرفت امام (ره) در مرحله اول از پذیرش صلح امتناع کرد . پس ما مؤظفیم که ذهن این جوان را از از این شبهه رها کنیم و نجات دهیم .

وی تأکید کرد نگذارید مبانی دفاع مقدس از بین برود چون هویت ما همین داشته هایمان است .

حجت الاسلام موسی خالصی در بخش دیگری از بیانات خود عنوان کرد : دیروز همه ما دیدیم که فرمانده کل سپاه از لشکر رباتیک سپاه بازدید کرد و این نشان می‌دهد که ما ده نسل از این جلوتریم. پس ما باید اینها را به نسل جوان انتقال دهیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بندرعباس در ادامه در خصوص مباحث خروج آمریکا از افغانستان گفت : آمریکا مدت ۲۰ سال در افغانستان ماند ولی به خواسته هایش نرسید و مجبور شد که مفتضحانه و با جاگذاشتن تجهیزات و عدوات خود از افغانستان خارج شود .

خالصی در خصوص موضع جمهوری اسلامی ایران در بحث افغانستان بیان کرد که ما تابع امر رهبریم و حضرت آقا فرمودند که دولت‌ها می آیند و می روند امّا ما حامی ملّت افغانستانیم .

حجت الاسلام  خالصی در بخش پایانی سخنان خود در خصوص عضویت ایران در سازمان شانگهای عنوان کرد اینکه کشور های عضو شانگهای حاضر با پذیرش عضویت ایران در این سازمان شدند نشان از قدرت ایران عزیز اسلامی ماست و اینکه دولت‌ها فهمیدند که دولت سیزدهم متکی به شرق است و نه غرب . باید گفت که ۶۵ درصد جمعیت دنیا در همین بازار شانگهای وجود دارد و ایران با عضویت در این سازمان می تواند با تحریم های آمریکا و غرب بیشتر از پیش مقابله کند .

ارسال نظرات