گناباد:

دیدار و بازدید سرزده فرماندار گناباد با رئیس و کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان

در اين بازدید حامد قربانی فرماندار شهرستان به همراه نظام بخشدار مرکزی به مناسبت هفته دامپزشکی با دکتر محمدرضا متقی رئیس و کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۹۳۸۱۵۷۱
|
۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ صبح امروز دیدار و بازدید سرزده فرماندار با رئیس و کارکنان شبکه دامپزشکی شهرستان به مناسبت هفته دامپزشکی در محل دامپزشکی شهرستان برگزار شد. در اين بازدید حامد قربانی فرماندار شهرستان به همراه نظام بخشدار مرکزی به مناسبت هفته دامپزشکی با دکتر محمدرضا متقی رئیس و کارکنان این مجموعه دیدار و گفتگو کرد.


فرماندار در این دیدار ضمن تبریک به حاضرین گفت: دامپزشكی در بحث بهداشت همگانی، تأمین و حفظ بهداشت دام و فرآورده‌های دامی، مراقبت و پیشگیری و كنترل بیماری‌های مشترك بین انسان و دام و سلامت غذا نقش بسیار مؤثری ایفا می‌کند.


وی درخواست نمود: در هفته دامپزشکی با همکاری دهیاری و شوراهای اسلامی با ارائه خدمات مطلوب دامپزشکی به روستاهای دورافتاده گناباد خدمت‌رسانی نمایند.


قربانی افزود: خدمت صادقانه شما در مجموعه شبکه دامپزشکی بر هیچ کسی پوشیده نیست و می‌تواند ثمرات زیادی برای شما داشته باشد .


در این دیدار ریاست شبکه دامپزشکی ضمن تبریک روز دامپزشک به ارائه گزارشی از برنامه های شبکه پرداخت و گفت: تمام هم و غم ما در این مجموعه، تأمین و حفظ بهداشت دام و فرآورده‌های دامی، مراقبت و پیشگیری و كنترل بیماری‌های مشترك بین انسان و دام و سلامت غذا بوده که تلاش‌های شبانه روزی همکاران بنده قابل ستایش می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها