خبرهای داغ:

سرپرست شهرداری سمنان به مقام شامخ شهدای سرخه ادای احترام کرد

علیرضا شربتدار سرپرست شهرداری با حضور در جمع خانواده شهید سعید حسنان به مقام شامخ شهدای شهرستان ادای احترام کرد.
کد خبر: ۹۳۸۲۸۴۱
|
۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، پیکر مطهر شهید والامقام تازه تفحص شده سعید حسنان، پس از سی و هفت سال انتظار به وطن بازگشت و پیکر مطهر وی در گلزار شهدا سرخه تشیع شد.

این مراسم با حضور علیرضا شربتدار سرپرست شهرداری و پرسنل شهرداری سمنان و جمعی دیگر از مسولین شهرستان سرخه همراه با خانواده شهید سعید حسنان برگزار شد.

در ابتدای مراسم پس از ادای احترام به شهدای گلگون کفن ۸ سال دفاع مقدس؛ مرثیه سرائی توسط کریمی تبار مداح اهل بیت انجام و سپس شربتدار ضمن تشکر و قدر دانی از شهردار، پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر سرخه و عرض تبریک و تسلیت به خانواده شهید حسنان سخنانی را ایراد کرد. 

شربتدار در این جمع با اشاره به اینکه شهدا همه سرمایه های ما هستند و به شهدا نگاه می کنیم تا تاریخ را مرور کرده باشیم، اظهار کرد: این که به شهدا به عنوان الگوها و اسطوره های خود توجه می کنیم و هم توجه داریم که آنها زنده و حاضر هستند و نزد خدا رزق و روزی دارند و می توانند از ما دستگیری کنند، لذا به آنها پناه آوردیم تا زمینه خدمتگزاری بهتر و بیشتر فراهم شود.

او افزود: باید بفهمیم که شهدا از ما چه انتظاری دارند، وقتی ما به شهیدان توسل می‌جوییم و آنها را بزرگ می بینم، این عزیزان نیز ما را می‌بینند و نظاره می‌کنند و از ما انتظاراتی دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها