خبرهای داغ:
مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان خبر داد

اعلام نتایج برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «عباس حرم»

همدان-مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان از اعلام نتایج برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «عباس حرم» خبر داد.
کد خبر: ۹۳۸۳۱۴۷
|
۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
اعلام نتایج برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «عباس حرم»

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد برخوردار ضمن تبریک فرا رسیدن امامت حضرت حجت(عج) در خصوص مسابقه کتابخوانی«عباس حرم» اظهار داشت: مسابقه کتابخوانی «عباس حرم» به مناسبت هفته دفاع مقدس با محوریت مدرسه علمیه فاطمه الزهرا(س) سامن و مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، مدیریت مرکز پژوهش‌های حوزه‌های علمیه خواهران همدان و بسیج زینبیه، مدرسه علمیه حضرت زینب(س) ملایر برگزار شد.

وی با بیان اینکه مهلت مسابقه تا ۲۰ مهرماه تمدید شده بود، افزود: در مجموع یک هزار و ۵۸ نفر از سراسر کشور در این مسابقه شرکت کردند و حدود ۹۰۰ نفر پاسخ صحیح ارسال کردند که از این تعداد به قید قرعه ۱۰ نفر برگزیده شدند.

مدیر ادبیات و تاریخ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به برگزیدگان مسابقه بزرگ کتابخوانی «عباس حرم » گفت: برگزیدگان این مسابقه بهجت ترکی از همدان، نرگس صالحی از بهار، طیبه جوانبخت از نهبندان، فرزانه زارع از یزد، ریحانه دارابی پورشیر از ازکرمان، زهرا شیرمحمدی از همدان، خانم رسولی از حسین آباد عاشوری، حسینجان نصرالله زاده از ساری، علیرضا نیک منش از شیراز و حسین نصیری از مهران هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات