خبرهای داغ:

تشکیل قرارگاه مسجد محوری اهمیت بسیار زیادی دارد

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: با رویکرد سازمان بسیج مستضعفین مبنی بر محله محوری؛ حول محور مسجد محل نسبت به تشکیل قرارگاه مسجد محوری حائز تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۸۳۹۲۰
|
۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۷

سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سرخه در هیات رزمندگان سیدالشهدا دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه سرگرد محمد مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه شهرستان سرخه گزارشی مختصر از اقدامات ناحیه، ارائه داد.

در ادامه سردار دامغانی ضمن تشکر از زحمات فرماندهان و بسیجیان در جهت خدمت به مردم به ویژه در مقابله با ویروس منحوس کرونا و برگزاری رزمایش مواسات، با بیان شرایط کنونی کشور و لزوم هم افزایی کلیه ظرفیت های محله در قالب قرارگاه نبی اکرم (ص) و محله مسجد محور به نکات ارزشمندی اشاره کرد.

او با اشاره به جهت گیری درست حرکت بسیج در شهرستان؛ بر لزوم شکل گیری کامل و عملیاتی قرارگاه محله ای تاکید و خواستار تلاش همگان در این راه شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان نتیجه نظارت ستادی از فعالیت پایگاه های شهرستان سرخه را بسیار خوب ارزیابی و از فرماندهان خواست با در نظر گرفتن رویکرد سازمان بسیج مستضعفین مبنی بر محله محوری، با همدلی و مشارکت بین تمام نهادهای فرهنگی و مذهبی محله، حول محور مسجد محل نسبت به تشکیل قرارگاه مسجد محوری اقدام نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها