یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز منطقه زرین‌آباد برگزار شد

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام در یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز منطقه زرین‌آباد گفت: بر همه‌ی ما واجب است که همیشه یاد شهدا را گرامی بداریم چرا که ما به شهدا نیاز داریم و شهدا به ما نیاز ندارند.
کد خبر: ۹۳۸۴۴۰۱
|
۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، امیر مهردادی "مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام "  در مراسم یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز منطقه زرین‌آباد اظهار کرد: غیور مردان ایران و ایلام در تنگناهای فراوان و با همه‌ ناجوانمردی‌ها جوانمردانه کوشیدند و جان شیرین را در طبق اخلاص گذاشتند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با تاکید بر اینکه ما مدیون شهدا و از خود گذشتگی آنها هستیم و به حق زبان سخنوران از توصیفشان قاصر است، افزود: ما همه طعم جنگ نابرابر عراق با ایران را چشیده‌ایم و از آنجایی‌که سینه مادران این آب و خاک پر از قصه‌هایی آن دوران است باید نقل شوند و الگوی روزگار این روزهای ما باشند.

وی با بیان اینکه نباید تکریم مقام شامخ شهدا در چندین برنامه مناسبتی خلاصه شود، خاطر نشان کرد: بر همه‌ی ما واجب است که همیشه یاد این عزیزان را ارج نهیم چرا که ما به شهدا نیاز داریم و شهدا به ما نیاز ندارند، ما به خانواده شهدا نیاز داریم و خانواده شهدا به ما نیاز ندارد. و اینکه این بزرگواران تربیت یافته مکتب امام حسین (ع) هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار