فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بجستان:

عقبه تفکر بسیجی یک عقبه محکم و استوار و سوار بر تفکر اسلامی است

سرهنگ رفعتی فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بجستان گفت: درخواست رهبر انقلاب حضور مقتدر در عرصه های انقلاب اسلامی ست. نیاز مبرم در کشور ما برای خروج از این وضعیت تفکر بسیجی و عمل انقلابی ست.
کد خبر: ۹۳۹۰۷۶۵
|
۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی،ظهر امروز سرهنگ رفعتی فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه بجستان در دیدار با اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته بسیج با بیان سخنان رهبر معظم در سال گذشته افزود: درخواست رهبر انقلاب حضور مقتدر در عرصه های انقلاب اسلامی ست. نیاز مبرم در کشور ما برای خروج از این وضعیت تفکر بسیجی و عمل انقلابی ست.

وی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما تنها محصور به جمهوری اسلامی نیست، انقلاب جهانی ست و تفکر برگرفته از این انقلاب رسیدن به تمدن اسلامی است. عقبه تفکر بسیجی یک عقبه محکم و استوار و سوار بر تفکر اسلامی است و این موضوع باعث رسیدن به تمدن اسلامی می شود.

عبدالله رفعتی در ادامه تصریح کرد: شعار امسال هفته بسیج، «بسیج پاره تن ملت» است و روز شمار هفته بسیج نیز براساس بیانیه گام دوم انقلاب صورت گرفته است و به ترتیب شامل: { ۱)بسیج اقتصاد مقاومتی ۲)بسیج علم و پژوهش ۳)بسیج عدالت و مبارزه با فساد ۴)بسیج عزت ملی و مرزبندی با دشمن ۵)بسیج استقلال و آزادی ۶)بسیج سبک زندگی ۷)بسیج معنویت و اخلاق } می باشد.

وی با بیان برنامه های کلی هفته بسیج افزود: گروه های جهادی یکی از بارز ترین عرصه های خدمت رسانی هستند که در طول این هفته در زمینه های مختلف از جمله عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، درمانی و مباحث سبک زندگی ارائه خدمت خواهند داشت.

فرمانده ناحیه مقاومت در پایان ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه و انعکاس خبرها اظهار کرد: انشاالله با حاکم شدن تفکر بسیجی در بستر جامعه تمام مشکلات برطرف شده و زمینه ظهور حضرت حجت فراهم میگردد.

 

برنامه های اصلی و محوری هفته بسیج:
شنبه: نواختن زنگ بسیج در تعدادی از مدارس، دیدار با امام جمعه شهرستان توسط فرماندهان پایگاه ها و غبارروبی مزار شهدا توسط بسیجیان
یکشنبه: محفل انس با قرآن در محل مسجد حسینی
دوشنبه: شب شعر با همکاری بسیج دانشجویی و کانون هنرمندان در محل مسجد ساباط
سه شنبه: مراسم یادواره شهدا کارمند و اصناف بعد از نماز مغرب و عشاء در محل مصلا نماز جمعه با حضور راوی کشوری سردار احمدیان
چهارشنبه: ۸:۳۰ صبح حضور مقتدر بسیجیان در مزار شهدای گمنام
پنج شنبه: غبارروبی مزار شهدا و برگزاری دعای کمیل به یاد شهدا در محل مسجد جامع
جمعه: برگزاری دعای ندبه در محل مسجد صاحب الزمان، پیاده روی خانوادگی و همایش سراسری و حضور گسترده بسیجیان در نماز جمعه
برگزاری نمایشگاه عکس توسط بسیج دانشجویی

ارسال نظرات
پر بیننده ها