خبرهای داغ:

ما می توانیم در جذب نسل امروز به سمت و سوی بسیج نقش ۀفرین باشیم

فرمانده پایگاه محمدرسول الله لاسجرد گفت: ما امروز می توانیم با نوآوری، جذاب سازی و خلق ایده، برنامه های متنوع فکری، فرهنگی، ورزشی، علمی و اقدامات دیگر در جذب نسل جدید به سوی بسیج نقش آفرین باشیم.
کد خبر: ۹۳۹۱۰۳۳
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

همزمان با آغاز هفته شکوهمند بسیج علی اکبر معینیان فرمانده پایگاه محمدرسول الله لاسجرد در شهرستان سرخه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه ضمن گرامیداشت این هفته اظهار کرد: هدف از بزرگداشت هفته بسیج تاکید بر تبیین ظرفیت ها، دستاوردها و خدمات ۴۲ ساله بسیج مستضعفین است، به عبارت دیگر هر جا کشور با مشکل و یا چالشی مواجه شده، بسیجیان سلحشور خودجوش در خط مقدم مقابله با آن مشکل ایستاده‌اند.

او افزود: هدف امام از این نامگذاری تشکیل نیروی مردمی آماده به کار در برابر مشکلات و خطراتی که این انقلاب را تهدید می کند و ایجاد مکانی برای ساختن نیروهایی در تراز انقلاب اسلامی بود.

فرمانده پایگاه محمدرسول الله لاسجرد در ادامه اضافه کرد: امروز می توان نقش و جایگاه بسیج را در اسلام‌خواهي و دفاع از ارزش‌هاي اسلامي، تلاش براي تحقق حيات طيبه و حکومت جهاني اسلام، دفاع از انقلاب اسلامي و آرمان‌هاي حضرت امام خميني (ره)، مجاهدت براي تحقق ارزش‌هاي اسلامي، عدالت‌طلبي و تحقق مساوات، استقلال‌طلبي و عزت‌خواهي، استکبارستيزي و تداوم مبارزه با ظلم، مجاهدت و جهاد في‌سبيل‌الله و شهادت‌ طلبي می توان مشاهده کرد.

معینیان تصریح کرد: ما امروز می توانیم با نوآوری، جذاب سازی و خلق ایده، برنامه های متنوع فکری، فرهنگی، ورزشی، علمی، استفاده از اساتید قوی، کارآزموده و با اخلاق و ملایمت و خوشرویی در جذب نسل امروز به سوی بسیج نقش آفرین باشیم.

او با اشاره به برنامه های هفته بسیج 1400 گفت: فضا سازی پایگاه بسیج و معابر اصلی روستا، گلباران گلزار شهدای روستای لاسجرد، اجتماع بسیجیان در پایگاه بسیج به مناسبت هفته بسیج، برگزاری برنامه ایست و کنترل، برپایی ایستگاه صلواتی در محل گلزار شهدا، برپایی گشت رضویون در طول هفته، اجماع حلقه های صالحین در ۵ آذر در مصلای سرخه، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه هاست.

فرمانده پایگاه محمدرسول الله لاسجرد جمع آوری آثار و تهیه گزارش از پیشکسوتان بسیجی و رزمندگان در قالب مستند از نحوه‌ی تشکیل پایگاه بسیج محمد رسول الله و حضور رزمندگان لاسجردی در هشت سال دفاع مقدس، جمع آوری آثار و تهیه گزارش از پیشکسوتان بسیجی و رزمندگان در قالب مستند از نحوه‌ی تشکیل پایگاه بسیج محمد رسول الله و حضور رزمندگان لاسجردی در هشت سال دفاع مقدس از دیگر برنامه های هفته جاری دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها