سردار آبسالان در یادواره شهید میرحسینی و شهدای وزارت نیرو:

بالاترین ویژگی شهدا، بسیجی بودن و تفکر بسیجی آنهاست

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه بزرگترین مولفه شهدا بسیجی بودن و تفکر و روحیه بسیجی آنهاست گفت: شهدا بزرگترین تحفه خویش که همانا جان عزیزشان است را در راه ارزش های نظام و انقلاب هدیه کردند.
کد خبر: ۹۳۹۱۲۸۴
|
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲

به گزارش خبرنگار  بسیج از زاهدان، سرتیپ دوم پاسدار پرویز آبسالان در مراسم بزرگداشت یادواره شهید میرحسینی و دومین یادواره شهدای وزارت نیرو در زاهدان، ضمن درود به ارواح پاک و مطهر شهدا و تبریک هفته بسیج به مردم سلحشور ایران و تقدیر از تلاش های مجاهدانه بسیجیان گفت: شهدا با تفکر و روحیه بسیجی و انقلابی به میدان های نبرد شتافتند و جان خویش را تقدیم نظام و انقلاب کردند.

وی با اشاره به نام گذاری هفته بسیج با عنوان "بسیج، پاره تن مردم" افزود: بسیج از ابتدای شکل گیری، منشا خدمات و کارهای زیادی در جامعه بوده و در همه صحنه ها حضور داشته است و یکی از این صحنه ها دفاع مقدس می باشد که عزت و سربلندی امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت همین جانشفانی است.

سردار آبسالان در ادامه با بیان خصلت های شهیدان ابراز داشت: شهیدان بزرگوار با تفکر بسیجی و بذل جان از انقلاب دفاع کردند و همچون حضرت سیدالشهدا(ع) چراغ راه و هدایت بشریت بوده و دارای اخلاق نیکو و در اطاعت از خدا و رسول و ائمه اطهار و ولایت فقیه سرآمد و الگو برای جامعه می باشند و به فرموده قرآن کریم زنده و نزد پروردگارشان روزی می خورند.

جانشین سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در پایان ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این یادواره شهدا اظهار داشت: امروز شهدا باید در تمامی جنبه های زندگی ما نقش داشته باشند و وظیفه امروز ما پیروی از ولایت فقیه و راه و روش شهدا می باشد.

گفتنی است: در ادامه دکلمه ای با موضوع شهید و شهادت توسط دختر اولین شهید محراب، شهید مهدی توکلی قرائت و از فعالین عرصه شهید و شهادت و خانواده شهید میرحسینی و شهدای وزارت نیرو با اهدای لوح تقدیر، قدردانی به عمل آمد.

ارسال نظرات