مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا درگفتگو بابسیج:

روحانیت در عرصه‌های مختلف همیشه پیشگام است / باید شهدای روحانی را به مردم بیشتر معرفی کرد

ساری-حجت الاسلام رعایتی گفت: روحانیت چون در متن مسئله جهاد و شهادت است، خود نیز پیشگام در عرصه های مختلف به ویژه میدان شهادت میباشد.
کد خبر: ۹۴۲۹۱۳۵
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در راستای برگزاری کنگره ۴۰۰۰ شهید روحانی دفاع مقدس مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با خانواده شهدای روحانی بخش بهنمیر دیدار کرد.

حجت الاسلام رعایتی در حاشیه این دیدار درگفتگو باخبرنگار بسیج در بابلسر، با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب گفت:دیدار با خانواده های شهدای روحانی از تکالیف ما بوده و رهبر معظم انقلاب هم تاکید داشتند که به دیدار خانواده های شهدای روحانی برویم و سلام معظم له را به این خانواده های شهدا ابلاغ کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان اینکه مردم باید نسبت به اقشار شهدا به ویژه قشر شهدای روحانی که جز بیشتریت شهدا بودند ، بیشتر بدانند، افزود:400 شهید روحانی در استان مازندران داریم که قشر روحانیت بنا برجمعیت بیشترین شهید را از ان خود کرده است.

حجت الاسلام رعایتی ادامه داد: روحانیت چون در متن مسئله جهاد و شهادت است، خود نیز پیشگام در عرصه های مختلف به ویژه میدان شهادت میباشد.

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این مطلب که روحانیت در کمک های مومنانه و در قضیه کرونا و کمک به مردم پیشقدم بود، خاطرنشان کرد: باید مردم را نسب به خدماتی که روحانیت ارائه میدهد آگاه کرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها