خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذربایجان شرقی:

رسالت اصلی سپاه صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا رسالت اصلی سپاه را صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن عنوان و تاکید کرد: برای این ماموریت سپاه پاسداران هیچ محدودیتی ندارد و در همه زمینه ها حافظ منافع مردم است.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۲۵
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در آیین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید بسیج رسانه استان، افزود: سپاه در هر عرصه و میدانی که نیاز کشور باشد طبق قانون اساسی وارد شده و در آن نقش آفرینی می کند.

وی حضور سپاه و بسیج را در بحران هایی چون زلزله، سیل، کرونا و در جبهه مقاومت را نمونه هایی از نقش آفرینی این نهاد انقلابی برشمرد و اظهار داشت: در این عرصه ها همه نیروهای مسلح نیز در کنار سپاه و سپاه در کنار آن ها ایقای وظیفه کرده است و همین نکته موجب اقتدار نظام است.

سردار عباسقلی زاده حضور به حضور ارتش و دیگر نیروهای مسلح در پیشگیری از بیماری کرونا و حتی حضور مقتدر آن ها در جبهه مقاومت و در مقابله با داعش اشاره و بیان کرد: خلبانان ارتش و نیروی هوایی در این جبهه با رشادت خود حماسه آفرینی کردند.

رسالت اصلی سپاه صیانت از انقلاب و دستاوردهای آن است

وی با اشاره اجمالی به مشکلات اقتصادی در کشور نیز، گفت: علت بسیاری از مشکلات سوء مدیریت برخی از مسئولان و کوتاهی هاست و اهالی رسانه باید با آگاهی کامل از زوایای موضوعات مختلف مطرح در جامعه به عنوان نماینده مردم و افکار عمومی ضمن آگاهی بخشی در جامعه از مسئولان حل مشکلات را مطالبه کنند.

سردار عباسقلی زاده در جمع اصحاب رسانه همچنین از برگزاری کنگره 10 هزار شهید استان خبر داد و افزود: امید با همراهی و تعامل خبرنگاران این کنگره را در سال آینده به شایستگی و در شان شهدا  برگزار کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها