خبرهای داغ:

ویژه برنامه بچه های آفتاب در محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد

جشن تولد ویژه کودکان نیازمند به همت بسیجیان پایگاه های مقاومت محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۲۵۹
|
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ طرح بچه‌های آفتاب به همت پایگاه های مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) و پایگاه امام خامنه‌ای (مدظله) در محله اسلامی آل یاسین (ع) شهرستان سرخه برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این طرح حجت الاسلام و المسلمین حسین عربی امام محله اسلامی آل یاسین (ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: ویژه برنامه بچه های آفتاب از سال گذشته در قالب برگزاری جشن تولد برای کودکان خانواده های نیازمند که تاکنون جشن تولدی نداشته اند برگزار شده است و در سال جاری نیز همچنان ادامه دارد.

او با بیان اینکه هدف از برگزاری این برنامه شاد کردن دل های کودکان و ماندگار کردن خاطره ای شیرین در اذهان آن هاست، افزود: این برنامه در قالب یک طرح مهدوی اجرا شده و هدایا و کیک تولد از سوی پدر مهربان (امام زمان (عج)) به آن ها اهدا می شود.

امام محله اسلامی آل یاسین (ع) سرخه در ادامه اضافه کرد: این پویش به همت گروه های جهادی شهید محمد تقی پیوندی و شهید حسن خدامی در محله با یاری خیرین و بانیان در جهت تهیه هدایا و ملزومات جشن تولد برگزار می شود.

عربی در خاتمه گفت: این مراسم‌ مورد توجه و استقبال کودکان و خانواده های آن ها قرار گرفته و امیدواریم شرایطی فراهم شود که بتوانیم برای همه کودکان در سطح محله، فضای نشاط ‌انگیز ایجاد کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها