خبرهای داغ:

نشست روشنگری و بصیرت افزایی فرمانده سپاه شبستردرکانال روشنا

تبریز- نشست روشنگری و بصیرت افزایی فرمانده سپاه شبستر در کانال روشنای آذربایجان شرقی بصورت مجازی برگزار شد.‎
کد خبر: ۹۴۳۳۴۵۳
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بهمن داستان در این نشست به بیان ضرورت و الزامات جهاد تبیین در شرایط کنونی پرداخت و گفت: دغدغه اصلی امام رحمت الله علیه، حفظ  پیرزوی انقلاب بود و به همین خاطر فرمان تشکیل بسیج را صادر فرمود تا در واقع خود مردم  از انقلابشان دفاع کنند و بسیج این قابلیت را داشت تا در مقابل هر نوع تهدیدی جبهه بگیرد.
وی ادامه داد:  مدیریت جهادی یعنی کارآمدی نظام توسط خود مردم که جهاد امروز خواص و نخبگان وبسیجیان است  چرا که دشمن بعد از ناکامی در جنگ سخت تمام توانش را روی جنگ نرم  علیه انقلاب گذاشت  که از نظر خودشان تا حدودی موفق عمل کرده‌اند و به پیروزی در این جنگ امید بسته‌اند. اما تاکنون ناکام مانده‌اند. اما امروز. گسترش این تفکر بسیجی در تمامی اقشار جامعه با هر لباس، جایگاه و منصب سبب افزایش کارآمدی نظام اسلامی خواهد شد.
داستان با بیان اینکه دشمنان ما در دو مقوله فرهنگ و اقتصاد سرمایه گذاری جدی کرده اند بیان کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی با عملیات‌های متراکم و متعدد در حوضه‌های اقتصادی سعی در نا امید کردن مردم به نظام و نا کارآمدن نظام جمهوری اسلامی را دارند.

وی اضافه کرد: دولت با حذف ارز ترجیحی اقدام به جراحی بزرگ اقتصادی کرد که سالها پیش باید این اتفاق رخ می داد، طبیعتا این جراحی دردآور و نیاز به مسکن دارد و با تحقیقاتی که صورت گرفته آثار بهبودی آن انشاالله بزودی نمایان خواهدشد

داستان اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها را اقدامی موثر از سوی دولت سیزدهم خواند و گفت: با این کار دست سودجویان قطع شد و یارانه ها به جیب مردم می رود.

وی افزود: جهاد تبیین دولتی نیست بلکه مردمی است و به بسیج همگانی نیاز دارد. لدااگر دولت‌ها می‌توانستند در این راستا اقدامی کنند، تاکنون اقدام کرده بودند. بنابراین درراستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله) مبنی برجهاد تبیین امروز ضرورت دارد جوانان، نخبگان، اندیشمندان، اساتید دانشگاه و کسانی که دارای سلاح علم و عمل هستند  وارد صحنه شوند و با به کارگیری تمامی ابزارهای موجود، ورود پیدا کنند و افکار عمومی  را به سمت حقایق سوق دهند. 

فرمانده سپاه شبستر گفت: انتظار از پایگاه های مقاومت بسیج بعنوان پیشتازان  جهاد تبیین این است که منطقی‌تر عمل کنند و عمارگونه جامعه و آحاد مردم را توجیه بکنند و با این بصیرت که این طرح کارشناسی شده و برای مردم آگاهی سازی کرده و زمینه اجرای مطلوب این طرح را فراهم کند.

فرمانده سپاه شبستر در پایان این نشست مجازی  جهاد تبیین را به عنوان ابزاری در مقابل جریان تحریف، راهگشا دانست و گفت: جهاد تبیین، انسجام ساز و یک ضرورت اجتناب ناپذیر در شرایط جنگ ترکیبی و هیبریدی دشمن و استکبارجهانی وخنثی کننده توطئه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی است..

ارسال نظرات
آخرین اخبار