خبرهای داغ:

امروز میدان مبارزه با دشمنان ، تبیین تصمیم دولت در جهت هدفمندسازی یارانه است

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری در مراسم صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس۱۲ در سپاه شهرستان بجنورد گفت؛با حذف ارز ترجیحی رانت ، از بین رفته و امروز میدان مبارزه ،تبیین تصمیمات درست دولت در جهت هدفمندسازی یارانه است.
کد خبر: ۹۴۳۴۱۰۶
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری " نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی " در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات معجزه آسای و غرور آفرین بیت المقدس ، روز دزفول، روز مقاومت و ایثارگری را تبریک گفت و اظهار داشت؛ طبق فرمایشات امام راحل ، حفظ نظام از اوجب واجبات است و مهمترین فریضه در حال حاضر حفظ انقلاب اسلامی است.

وی به فرمایشات مولای متقیان امام علی (ع) اشاره کرد و بیان داشت ؛ از اویل انقلاب که ۴۳ سال می گذرد ، انقلاب و نظام با مشکلات و چالش های مختلفی روبرو بوده که براساس آن جهاد انجام داده است.

امام جمعه شهرستان بجنورد ادامه داد؛ ۸ سال دفاع مقدس باید اسلحه به دست می گرفت و همزمان با ناامنی های درون کشور که اکثرا ایرانی بودند مبارزه می کرد، چندی بعد دشمنان محاصره اقتصادی و تحریم های ظالمانه را به ملت ایران تحمیل نمودند که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) جهاد اقتصاد مقاومتی را راه برون رفت از مشکلات عنوان نمودند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری یکی دیگر از چالش های انقلاب اسلامی را ، بروز اغتشاشات عنوان کرد و گفت؛ دشمنان با هر تصمیمی در انقلاب اسلامی ، جریان سازی می کنند، مانند اتفاقات اخیر که در روزهای گذشته اتفاق افتاد، دولت تصمیم گرفت یارانه ها هدفمند گردد، اما دشمنان ، پایگاه های بسیج ، مساجد ، حوزه های علمیه را مورد هدف قرار دادند و هدف دشمن ، دوستداران انقلاب و نظام است نه هدفمندسازی یارانه ها.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی گفت ؛ امروز میدان مبارزه با دشمنان ، تبیین تصمیم دولت در جهت هدفمندسازی یارانه است.

وی افزود؛ با توجه به مشکلات معیشتی مردم، دفاع از این طرح ملی سخت بوده ، اما با بیان لین ، استدلالی و با آمار و منطق می توانیم برخی از تصمیمات دولت را توضیح و تبیین نماییم.

در پایان مراسم صبحگاه رزمایش الی بیت المقدس ۱۲ ، گردان های بسیج به انجام ماموریت و تمرین تاکتیک های مورد نظر پرداختند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها