خبرهای داغ:
فرماندار کبودراهنگ تأکید کرد

لزوم پایش مستمر آب شرب روستاها و شهرهای کبودراهنگ

همدان-فرماندار کبودراهنگ همکاری شبکه بهداشت و آبفای شهرستان را برای پایش مستمر آب شرب روستاها و شهرها خواستار شد.
کد خبر: ۹۴۴۰۵۸۷
|
۰۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج،‍ مسلم غلامی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان کبودراهنگ با اشاره به اهمیت پیشگیری و رعایت مسائل بهداشتی اظهار کرد: باید نظارت و مراقبت بیشتری توسط دستگاه‌های متولی در ارتباط با کشتار یا ذبح دام‌ها، سلامت آب شرب شهرها وروستاها، تامین محصولات غذایی سالم در مراکز تولید و عرضه، جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و کنترل بیماری‌های واگیردار انجام‌ شود.

وی سلامت مردم را از مهمترین مقوله‌های مورد توجه شورای بهداشت شهرستان و کارگروه سلامت و امنیت غذایی عنوان کرد و در  خصوص اهمیت سلامت آب شرب روستایی و شهری  ابراز داشت:  کیفیت آب آشامیدنی تأثیر بسزایی در سلامت شهروندان دارد.

فرماندار کبودراهنگ همکاری شبکه بهداشت و آبفای شهرستان را برای پایش مستمر آب شرب روستاها و شهرها خواستار شد.

وی با اشاره به انتقادات متعدد مردم از حضورسگ‌های ولگرد در مناطق مختلف شهرستان اظهار داشت: کمیته ائتلاف سگ‌های ولگرد در شهرها با مسئولیت شهرداری‌ها و در روستاها با مسئولیت دهیاران موظف هستند نسبت به پاکسازی منطقه از سگ‌های ولگرد اقدام کنند.

غلامی با انتقاد از مدیرانی که در جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی حضور پیدا نکرده بودند، گفت: این عدم حضور نشان دهنده این است که این مدیران هنوز به اهمیت و حساسیت کارگروه و سلامت و امنیت جامعه واقف نیستند که قطعا با تذکر جدی برای آنها همراه خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات