خبرهای داغ:

رزمایش حفاظت از ادارات و کارخانجات آذربایجان شرقی اجرا شد

تبریز- ارزیابی آمادگی دستگاه‌ها برای حراست از زیرساخت‌ها و اماکن و برنامه‌ریزی برای تداوم خدمت‌رسانی در بحران‌های احتمالی در آذربایجان شرقی در شرکت کلرپارس اجرا شد.
کد خبر: ۹۴۴۹۴۷۸
|
۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معاون عملیات قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) در خصوص اجرای این رزمایش با اشاره به شگرد‌های دشمنان برای ضربه زدن به زیرساخت‌های کشور و امنیتی کردن فضای جامعه، گفت: برای مقابله با اقدامات دشمن و تهدید‌های احتمالی، طرح خودحفاظتی ادارات و کارخانجات ابلاغ شده و در حال حاضر همه استان‌ها این طرح را با حضور ناظران عالی قرارگاه اجرا می‌کنند.
 سردار عبدالله عین‌علی با تأکید بر اینکه هر دستگاه و نهاد عمومی باید طرح خودحفاظتی داشته باشد افزود: تهیه بانک اطلاعاتی اماکن و شناسایی ضعف‌های حراستی هر مجموعه و تمهید راهکار‌های مناسب برای مقابله با تهدید‌های احتمالی جزو ضرورت‌های این طرح است.
عابدین خرّم؛ استاندار آذربایجان شرقی نیز اظهار کرد: در بحث حفاظت از ادارات، کارخانجات و مراکز مهم، مسئولیت مستقیم با روسا و مدیران این مجموعه‌ها است و در کنار آن «بسیج و حراست» هر مجموعه نیز باید طرح امنیتی داشته باشند.

رزمایش حفاظت از ادارات و کارخانجات آذربایجان شرقی اجرا شد
در این رزمایش ابتدا با اعلام دیده‌بان فرماندهان میدانی که همانا مدیر حراست و فرمانده بسیج شرکت بودند،مانور آغاز می‌شود و نیروهای یگان‌های عملیاتی که پیش‌بینی‌شده بود، سریعاً وارد عمل شده آژیر خطر زده می‌شود و تمامی نیروها که دسته‌بندی شده بودند در مقرهای حساس شرکت مستقر می‌شوند و دشمن فرضی به حول قوه الهی و با هجوم یگانه‌ای عملیاتی و شیمیایی که در نظر گرفته بودیم به هدف خود نمی‌رسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها