خبرهای داغ:
یکی از اساتید جامعه المصطفی قم:

پیرو مکتب سیدالشهدا باید صاحب غیرت و خاصیت باشد 

تبریز- یکی از اساتید جامعه المصطفی قم در جمع کارکنان سپاه میانه و هیئت رزمندگان اسلام بر ضرورت دغدغه مندی نسبت به اصلاح مسائل پیرامونی تاکید کرد و گفت: پیرو مکتب سیدالشهدا باید صاحب غیرت و خاصیت باشد.
کد خبر: ۹۴۴۹۵۹۸
|
۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد جواد قهرمانی ملاک حرکت در مسیر و سیره امام حسین علیه السلام را در میزان مطابقت رفتار و کردار با سبک و سیره و مکتب آنحضرت دانست و اظهار داشت: مومن واقعی باید مانند آب زمزم خاصیت تغییر دهندگی و تحول آفرینی داشته باشد.
وی افزود: کسی که توان هدایت و کنترل خانواده اش را ندارد بی شک نسبت به سرنوشت خود و جامعه اش بی تفاوت است و انتصاب چنین انسانهای بی دغدغه در پست های اداری کشور، بی ثمر و مضر خواهد بود.
حجت الاسلام قهرمانی متذکر شد: هر کس در سطح خود باید با غیرت انقلابی و دینی نسبت به انتشار مکتب حسینی بکوشد و همچون سربازی غیرتمند در برابر مستکبرانی که در پی خاموش کردن صدای انقلاب و فروغ مکتب حسینی هستند، جانانه بایستد و دفاع کند.
این استاد حوزه‌های علمیه قم، سربازی برای ولایت و نظام را امری مقدس و افتخارآمیز توصیف کرد و افزود: امروز فراگیر شدن جهاد تبیین از مهمترین دغدغه های رهبری است و هر کس خود را سرباز ولایت می داند، باید با تمام توانش این خواسته رهبر فرزانه انقلاب را جامه عمل بپوشاند.
آیین سوگواری دهه اول ماه محرم با شرکت کارکنان رسمی و وظیفه و هیئت رزمندگان اسلام در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها