خبرهای داغ:
سرهنگ حسین زاده خبرداد:

فعالیت ۴۶ گروه سازمان یافته بسیج کارمندی برای مناطق محروم

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان گفت: ۴۶ گروه سازمان یافته بسیج کارمندی در مناطق محروم خدمات ارائه می‌کنند.
کد خبر: ۹۴۵۳۴۵۲
|
۰۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۵

سرهنگ حسین‌زاده ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هفته بسیج ادارات کارمندان و روز قشر بسیج کارمندی نیز همزمان با هفته دولت است؛ این هفته از دوم شهریور آغاز و تا هشتم شهریور با شعار محوری «نقش‌آفرینی بسیج ادارات و کارمندان در تحقق دولت اسلامی» به پایان می‌رسد.

وی با اشاره به اجرای ۳۰۰ برنامه به مناسبت این هفته در خوزستان افزود: یکی از مهمترین برنامه‌ها اجرای میز خدمت با حضور مدیران و کارمندان بسیجی در مصلای نماز جمعه سراسر استان برای پاسخگویی به عموم مردم است؛ همچنین همایش بزرگ مدیران، کارمندان و فرماندهان بسیجی یکی دیگر از برنامه‌های اجرایی این هفته خواهد بود.

فرمانده سازمان بسیج ادارات و کارمندی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان تصریح کرد: تجدید بیعت با میثاق شهدا از دیگر برنامه‌ها خواهد بود که در قالب غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا انجام می‌شود.

سرهنگ حسین‌زاده بیان کرد: حضور سازمان یافته در انتقال خون برای اجرای نذر خون، برگزاری مسابقات متنوع ورزشی در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌ها، نشست‌ها و همایش‌های مختلف در قالب جهاد تبیین و همچنین تجلیل از کارمندان نمونه و برگزیده از دیگر برنامه‌های هفته بسیج کارمندی هستند.

وی با اشاره به اجرای رزمایش گروه‌های جهادی در قالب میز خدمت و اعزام به مناطق محروم به صورت کشوری عنوان کرد: گروه‌های جهادی با توجه به تخصص خود برای خدمت‌رسانی به مردم به مناطق محروم سراسر خوزستان اعزام می‌شوند.

مسئول سازمان بسیج ادارات و کارمندی سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به فعالیت ۴۶ گروه سازمان یافته بسیج کارمندی در اطلس بسیج سازندگی در خصوص برنامه‌های این فرماندهی به مناسبت اربعین یادآور شد: گروه‌های جهادی و ادارات زیرساختی مثل آب، برق، راه و شهرسازی، مخابرات و دیگر نهادهای خدمات‌رسان در مرزها مستقر هستند تا زیرساخت‌های لازم برای زائران فراهم شود؛ همچنین دستگاه‌های فرهنگی نیز نسبت به راه‌اندازی مواکب اقدام می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار