خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

جنگ، آوارگی و استثمار رسالت اروپای وحشی/ عاشورا تنها راه مقابله با غرب است

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه جنگ، آوارگی و استثمار رسالت اروپای وحشی است، گفت: اساس کار دشمن بر فتنه و دروغ و فریب است و در این کربلای آخرالزمانی راه امام حسین(ع) و عاشورا تنها راه برای سرجا نشاندن این دشمن مغرور محسوب می شود.
کد خبر: ۹۴۷۵۱۱۰
|
۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در یادواره شهید "علیرضا حسینی" مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند، اظهار داشت: عاشورا تمام مسئله ما است و امروز انسان در کربلای آخرالزمانی با یزیدیان مغرور و جاهل مواجه است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: انسان به شر عناصر زشتی از جمله اروپای وحشی گرفتار شده است و تاریخ همواره به رنگ‌های مختلف استبداد‌ها را تجربه کرد، اما اضافه شدن استعمار بر استبداد برای بشر روزی پیش آورده که مشاهده می‌کنید.

وی با اشاره به اینکه از ۴۰۰ سال پیش اروپایی‌ها به عزم استعمار و استثمار کشور‌ها جنایات بسیاری بر سر ملت‌ها آوردند، افزود: اروپایی‌ها با تحریف تاریخ و بافتن دروغ‌ها به سرزمین خاک آمریکا هجوم آوردند و حدود ۶۰ میلیون نفر از مردم بومی را کشتند و بر سر قبر آنان ایالت متحده را ساختند.

حجت الاسلام عبادی ادامه داد: آن چه که امروز به عنوان غرب می‌گوییم یک سیاست و فرهنگ حاکم است و اروپایی‌هایی که دم از دین می‌زنند با وحشی گری دانشمندان و عالم را سوزاندند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: رسالتی جز جنگ و آوارگی و استثمار ندارند و بشر با این‌ها گیر کرده است و هر جا ویرانی و ظلم وجود دارد ردی از اروپای وحشی را می‌توان دید و به دنبال این هستند تا به هر بهانه‌ای انسان‌های خوب را از بین ببرند و از انسان‌های شرور پشتیبانی کنند.

وی با بیان اینکه راه امام حسین (ع) و عاشورا تنها راه برای سرجا نشاندن این دشمن مغرور است، افزود: اروپا و غرب می‌داند که شرایط ایران و اسلام با همه جا متفاوت است، اما باید نسبت به اقدامات و نقشه‌های آنان آگاه باشیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی تاکید داشت: اساس کار دشمن بر فتنه و دروغ و فریب است و در این فتنه اخیر که گور خود را کندند طی ۱۲ روز ۱۷ هزار دروغ مستمر بیان کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه گفت: اقلیت قلیلی که در حد پرستش غرب حالت انفعالی دارند باعث تعجب شده اند و چه شده که برخی افراد کشور خودشان را خراب می‌کنند و مردم را می‌کشند و این ننگ را چگونه می‌توان زدود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، آمریکا را زیر پا گذاشته است، گفت: آمریکا دم از حقوق بشر می‌زند، اما ۸۰ سال است که در فلسطین انسان‌ها را می‌کشند و وحشی گری بالاتر از این وجود ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی بیان کرد: آثار صادرات تفکر انقلابی و بسیجی امروز دنیا را فراگرفته است و دنیا خودش را برای کربلای آخرالزمانی آماده می‌کند و امیدواریم این شرایط و حضور مردم به این دروغ‌ها و مار‌ها خاتمه دهد و جبهه حق در مقابل دشمن پیروزی نهایی را رقم زند.

 

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها