در گفت و گو با بسیج مطرح شد؛

تکمیل پردیس مجتمع آموزش عالی گناباد نیازمند ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار

مسوول فنی مجتمع آموزش عالی گناباد، گفت: برای تکمیل پردیس این مجتمع که اکنون از پیشرفت ۷۰ درصدی برخوردار است، ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.
کد خبر: ۹۴۹۲۷۹۵
|
۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خرسان رضوی، مهدی سعادتمند در حاشیه آغاز عملیات اجرایی احداث خوابگاه متاهلین مجتمع آموزش عالی گناباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، اظهارکرد: احداث پردیس این مجتمع از سال ۱۳۹۴ آغاز شده است و شامل دانشکده علوم، آزمایشگاه، مراکز کارگاهی، مسجد و سالن ورزشی و سایر تاسیسات زیربنایی است.

مسوول فنی مجتمع آموزش عالی گناباد گفت: ساختمان دانشکده این مجتمع تاکنون ۹۵ درصد، مسجد و سالن ورزشی ۹۸ درصد، خوابگاه خواهران ۵۵ درصد، آزمایشگاه ۶۵ درصد و مراکز کارگاهی ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که به طور میانگین از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد برخوردار است.

احداث خوابگاه برای متاهلین همانند یک مسجد ارزشمند است

امام جمعه گناباد هم در آیین آغاز عملیات اجرایی احداث خوابگاه دانشجویان متاهل مجتمع آموزش عالی این شهرستان احداث خوابگاه فوق را از اقدامات مهم در زمینه های فرهنگی و اجتماعی یاد کرد و گفت: احداث خوابگاه برای دانشجویان متاهل همانند ساخت یک مسجد ارزشمند است.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: این مساله در تشویق دانشجویان به ازدواج و فرزندآوری نقش مهمی دارد و آنان بهتر به ادامه تحصیل می پردازند.

رییس مجتمع آموزش عالی گناباد هم بیان کرد: طرح احداث خوابگاه دانشجویان متاهل این مجتمع در مرحله نخست در ۵۰۰ متر مربع زیربنا و با صرف اعتبار ۷۵ میلیارد ریال احداث می شود.

دکتر علیرضا زمانی بهابادی گفت: طرح توسعه خوابگاه متاهلان مجتمع آموزش عالی در یک هزار و ۵۰۰ مترمربع و در سه طبقه و با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال ساخته خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد: با احداث خوابگاه متاهلان این مجتمع شاهد رونق جوانی جمعیت و ازدواج در بین دانشجویان باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها