خبرهای داغ:
در نشست کارگروه راهیان نور مطرح شد:

آمادگی تمام دستگاه های خدمت‌رسان از امداد و درمان تا راه و انتظامی برای کاروان های راهیان نور

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولی عصر عج خوزستان از برپایی نشست برای کنترل اقدامات و تمهیدات لازم در تعطیلات نوروز برای میزبانی از زائران راهیان نور گفت.
کد خبر: ۹۴۹۹۹۶۹
|
۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳


 

سرهنگ پاسدار ایمان ممبینی مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولی عصر (عج) در حاشیه نشست کارگروه پشتیبانی راهیان نور که در قرارگاه راهیان نور سپاه خوزستان برگزار شد گفت: این نشست ها به صورت مستمر تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه دارند.

 

او با تبریک فرا رسیدن بهار و عید باستانی نوروز و همچنین آغاز ماه رمضان افزود که پیش بینی ها نشان می دهد که امسال نیز قشر وسیعی از مردم سال نو را در یادمان های شهدا تحویل خواهند داد و از همین روی پیش بینی ها و تصمیماتی برای امشب اتخاذ می شود.

 

اشاره سرهنگ پاسدار ممبینی به ایجاد تدابیر از جمله استقرار نیروهای امداد و نجات و اورژانس و نیروی انتظامی به منظور برقراری امنیت و رفع سریع مشکلات است که از سوی معاونت امور عمرانی استانداری خوزستان به سایر دستگاه ها ابلاغ خواهد شد.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت ولیعصر (عج) ادامه داد که در این نشست گزارشی از عملکرد نهادهای مربوط و ارتقا ایمنی، بهساز ی و ترمیم جاده ها ارایه شد.

 

وی همچنین گفت: در مسیر فتح المبین به فکه مشکلاتی وجود داشت که بهسازی شد و در چند مسیر دیگر نیز تابلو هایی در طول مسیر نصب شد البته کافی نیست اما نسبت به گذشته بهتر شده است.

 

سرهنگ ممبینی با اشاره به نگاه ویژه وزارت کشور به مسئله راهیان نور و درخواست های استان، یادآور شد که در سال های آینده قبل از ورود زائران مسائل و مشکلات در این حوزه برطرف خواهند شد.

 

کارگروه پشتیبانی راهیان نور با حضور خانچی معاون امور عمرانی استانداری خوزستان و سایر نهادها و ارگان های مسئول اعم از راهداری، پلیس راه، اورژانس جاده ای، دانشگاه علوم پزشکی، هلال احمر و سایر دستگاه های درگیر در راهیان نور برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار